VenoM Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 (redigerad) Hejsan, har länge letat efter något som kan helt förändra utseendet på mitt Windows XP (SP3), och såg för ett par dag sedan en länk till http://www.litestep.net/. Testade detta, men det hade på tok för mycket buggar imo. Så jag undrar om någon har någon annan idé? Gärna ett Shell med en massa olika teman till :] Logikfel, grammatikfel och stavfel bjuder jag på! Baibai. Redigerad 30 september, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 UXTheme kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 30 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 UXTheme kanske? Är inte det att installera teman? För det är för lite förändring imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 BlackBox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts