martinengqvist Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 hej jag har problem med mitt san andreas multiplayer (samp). när jag öppnar det så hittar den inga servrar när jag väljer official eller internet, har provat att instalera om det men det funkar inte. nån som har något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Sitter du på router eller? Om du gör det, så stäng av brandväggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Eller först och främst kolla din windows brandvägg sedan kolla routern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martinengqvist Skrivet 30 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 (redigerad) Sitter du på router eller? Om du gör det, så stäng av brandväggen. men det är det att det funkar ibland, för nån dag sen när jag skulle spela så funkade det. sen en timme senare så hittade den inget. Redigerad 1 oktober, 2008 av martinengqvist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 (redigerad) DAMN! Redigerad 4 oktober, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts