Skotten_31 Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 (redigerad) Kolla här Verkar som att de ska göra en ny film, vad tycker ni? tror ni att den blir bra eller dålig? Diskutera! Själv tror jag att den kommer faila.. Redigerad 26 september, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Med tanke på att de fyra tidigare filmerna verkligen är värda så tror jag faktiskt inte att dom kommar faila, skulle dom faila så skulle dom gjort de på fyran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 26 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 (redigerad) Med tanke på att de fyra tidigare filmerna verkligen är värda så tror jag faktiskt inte att dom kommar faila, skulle dom faila så skulle dom gjort de på fyran. Själv tycker jag att fyra sög. 1:an bra 2:an bra 3:an lite bra 4:an Redigerad 26 september, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 ..den kommer vara faila.. Eeeew, använd inte svengelska om du inte kan hantera det. Kan inte uttala mig om hur denna kommer bli efter en sådan trailer. Antingen prickar dom rätt igen (vilket dom inte gjorde med Saw II) eller så blir detta garanterat den sista. Det går inte hålla igång detta hur länge som hellst, speciellt inte nu efter att han är död. Amanda gjorde ett dåligt jobb att agera Jigsaw, och om det nu kommer någon ny som också ska ge sig in på att agera Jigsaw så kan det både delas ut ris och ros antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Själv tycker jag att fyra sög. 1:an bra 2:an bra 3:an lite bra 4:an alltså, ettan och tvåan var ju inga höjdare direkt. Men som stellan säger, det kan bli ris, det kan bli ros ska bli spännande och se hur dom har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 26 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 (redigerad) Eeeew, använd inte svengelska om du inte kan hantera det. glömde sudda bort det jag skrev först Har hört att de ska göra 6 filmer. @nik. Jag tycker att 1:an var bäst 2:an var ju lite sådär Redigerad 26 september, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Jag tycker alla är skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Ettan är ju den enda Saw-filmen som faktiskt är riktigt bra. Dom andra är bara underhållande att kolla på, men inget jag skulle skaffa en affisch på så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Lite väl mycket mainstream kring filmerna. Tacka vet jag Halloween och Friday The 13th <3 Saw är väl helt OK, men jag föredrar slashers framför denna genre. Ettan och trean är bäst, tvåan var riktigt sunkig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Nej, usch. Ettan tyckte jag var grymt bra, men sedan har det bara gått utför. Det känns som att de försöker göra äckligare och äckligare filmer nu, och storyn blir tunnare och tunnare. Jag förväntar mig ingen kvalitet, men lite splatter är alltid roligt (ska däremot bannemej inte se den på bio denna gång, jävlar vad jag rös ). Sedan är det ju rätt kul att titta på bakom kulisserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 Har sett alla 4 tidigare filmer i serien men tyvärr inte fått ut något av någon av de 3 senare. Den första var spännande, äcklig och faktiskt lite obehaglig. De tre senare har bara gjort mig besviken då de inte alls visat upp något av de som var bra med den första, och nog vill man väl få en liknande upplevelse av filmerna i en serie? ...nu är det bara tråkigt. Kommer antagligen se även denna dock, hoppet är det sista som överger människan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 Nä, Saw-filmerna är inte bra längre. Jag vill ha filmer som är lika spännande som Phone Booth istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 Nä, Saw-filmerna är inte bra längre. Jag vill ha filmer som är lika spännande som Phone Booth istället. Phone Booth var ju inte så spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 (redigerad) Nä, Saw-filmerna är inte bra längre. Jag vill ha filmer som är lika spännande som Phone Booth istället. opinions are wierd Phone Booth var ju inte så spännande. Nej den är totalt värdelös. Redigerad 27 september, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 (redigerad) Nä, Saw-filmerna är inte bra längre. Jag vill ha filmer som är lika spännande som Phone Booth istället. Första Saw och Phone Booth är godlike. Redigerad 27 september, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 30 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 (redigerad) Första Saw och Phone Booth är godlike. Första gången jag såg Phone Booth var jag 100% säker på att han skulle överleva , men på Saw 1 blev man ju fan skit chockad när gamla killen steg upp i slutet . Spoiler varning för de som inte sett filmerna. Får hoppas att Saw 5 blir bra! Redigerad 30 september, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Första gången jag såg SAW I tänkte jag vad fan är detta för skit? Hur tråkigt som helst inga känslor alls fick man av filmen. Satt och sov nästan så ja böt kanal sen dess har jag aldrig sett SAW II SAW III SAW IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Första gången jag såg SAW I tänkte jag vad fan är detta för skit? Hur tråkigt som helst inga känslor alls fick man av filmen. Satt och sov nästan så ja böt kanal sen dess har jag aldrig sett SAW II SAW III SAW IV Får man fråga dig vad du anser är en bra skräckfilm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Jag har inte sett någon Saw-film, är dom bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Jag har inte sett någon Saw-film, är dom bra? De två första är väl någolunda bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts