Nik. Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Jag behöver köpa nya hörlurar, denna gång ska jag satsa på sånahär "hörsnäckor" det jag är ute efter är bra ljudkvalité, hållbarhet, och så lite läckars som möjligt, alltså jag vill kunna isolera mig i musiken utan att behöva lyssna på omvärlden. Och en sak som är ganska viktigt för mig är en "lagom" lång sladd, det är runt 2,5 meter. Kan säga att jag är värdelös på det mesta när det gäller ljud och hi-fi så ber er om hjälp. Och ett pris runt 100-500 är prefekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 (redigerad) Creative Earphone EP 630 http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/cf/8/...AAAAAAM-N3Q.jpg Alltså, hållbarheten är ju som den är med öronsnäckor som dem här. Det blir glapp. Men spara bara kvittot så kan du gå och byta tillbaka hur många gånger som helst. Jag är inne på mina fjärde. Hör absolut ingenting med lite musik på och dem är sköna att ha på sig. Köp. Edit: Lång sladd.. erhm.. nae.. Redigerad 26 september, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Creative Earphone EP 630 http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/cf/8/...AAAAAAM-N3Q.jpg Alltså, hållbarheten är ju som den är med öronsnäckor som dem här. Det blir glapp. Men spara bara kvittot så kan du gå och byta tillbaka hur många gånger som helst. Jag är inne på mina fjärde. Hör absolut ingenting med lite musik på och dem är sköna att ha på sig. Köp. Edit: Lång sladd.. erhm.. nae.. ska kolla upp dom lite mer, men enligt omdömena så är dom klockrena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Jag äger också ett par och dom är klockrena, för priset. Hörs lite brus när man kör låg volym och ljudet är kanske inte det grymmaste i världshistorien, men dom duger, gott och väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts