Jacker Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Japp, du läste rätt! Med VoipDiscount ringer man helt gratis* till alla landlinjer! Kostar dock att ringa till mobiler. Vet inte hur det är med utomlands, men ska prova. Helt perfekt för att busringa! * Alla "vanliga" konton är begränsade till 15-20 gratissamtal, sedan måste man betala för att kunna fortsätta ringa kostnadsfritt. Det kommer man dock förbi lätt endast genom att registrera ett nytt konto, för då har man lika många gratissamtal på det. Så i praktiken har man oändligt med gratissamtal. http://www.voipdiscount.com/en/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Blaah den vill inte registrera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Känns inte värt besväret. Vem fan använder hemnummer 2008? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Känns inte värt besväret. Vem fan använder hemnummer 2008? Får hålla med där. Ju mer jag tänker på det, desto läskigare blir det. Jag använder fan bara mobiltelefon och MSN nu för tiden, kan inte ens någon av mina kompisars hemnummer längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Mjo, sant, men jag har mest oseriösa telefonsamtal i åtanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Känns inte värt besväret. Vem fan använder hemnummer 2008? När man telefonerar sin mor & far använder man hemnummer! Nu ringer jag iofs gratis* hem ändå, men men. *exkl. uppringningskostnad Ska provas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 När man telefonerar sin mor & far använder man hemnummer! Nu ringer jag iofs gratis* hem ändå, men men. *exkl. uppringningskostnad Ska provas. Inte sedan morsan blev påtvingad en mobiltelefon av oss andra julen 06 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts