Oskar_93 Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Jag har GTA IV och en Playstation 3, men jag vill ha en så bra TV och ljudsystem som möjligt för att få ut det mesta av spelet i grafik. Helst vill jag att TV:n ska vara Full HD, LCD och 40-46 tum. Sen till ljudsystemet. jag vill att varje högtalare ska ge ut 500 watt var. systemet ska vara 7.2 och en bra förstärkare för framtida uppgraderingar. Det var allt för mig och jag vill ha många tips och gärna tips på bra HDMI-kablar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Jag har GTA IV och en Playstation 3, men jag vill ha en så bra TV och ljudsystem som möjligt för att få ut det mesta av spelet i grafik. Helst vill jag att TV:n ska vara Full HD, LCD och 40-46 tum. Sen till ljudsystemet. jag vill att varje högtalare ska ge ut 500 watt var. systemet ska vara 7.2 och en bra förstärkare för framtida uppgraderingar. Det var allt för mig och jag vill ha många tips och gärna tips på bra HDMI-kablar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Count me in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 7.2 till ett 5.1-spel? Nödvändigt. Flyttar till teknikforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 (redigerad) Du vet väl att watt-märkningen på högtalare bara är vilken effekt man kan trycka in i dem utan att något går sönder, det säger ingenting om välljud? Vad har du för budget på sakerna? Samsung gör bra TV. Mor&far har just köpt en sån här och den kan jag rekommendera. Angående ljudsystemet så är det ju också bundet till hur mycket deg du vill spendera. Jag äger som så många andra ett Z-5500 om det är ett bra val i 3000kr-klassen, om man inte vill ha något snyggare vill säga då satelliter är rätt fula. Detta är 5.1 alltså, 7.1 verkar bara onödigt. Redigerad 25 september, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Oskar_93 Skrivet 26 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Jag vill helst ha ett bra ljudsystem runt 5000-6000 kr!! Tack The Dude för TV tips. Vill också ha helst golvhögtalare. Jag tar ett 5.1 ljudsystem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Jag vill helst ha ett bra ljudsystem runt 5000-6000 kr!! Tack The Dude för TV tips. Vill också ha helst golvhögtalare. Jag tar ett 5.1 ljudsystem! Du är 15 år och vill införskaffa dig värstingljudet och en FHD 40-46" LCD för 5-6k.. Boka en biljett till östeuropa och hoppas på att dom har någon illegal marknad öppen när du är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Du är 15 år och vill införskaffa dig värstingljudet och en FHD 40-46" LCD för 5-6k.. Boka en biljett till östeuropa och hoppas på att dom har någon illegal marknad öppen när du är där. Han menade nog att ljudsystemet skulle kosta 5-6K. Fast då har jag inget att tipsa om. Kolla här: http://www.minhembio.com/forum/index.php?showforum=35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 många tips och gärna tips på bra HDMI-kablar! Kvittar >10 meter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts