Tackleberry Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Jag har ett par såna här hörlurar (tror det är den modellen): http://www.netonnet.se/item.asp?iid=69169&...ectionRow4Right Själva "filtret", en rund tygbit (vet inte det egentliga namnet), har lossnat i båda lurarna. Jag har tappat den ena helt och den andra ser inte så bra ut. Finns det nått enkelt sätt att laga detta själv på? Jag testade att lägga en toapappersbit i ena, vilket iaf minskade brusnivån ganska bra. Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Förlåt, men..köp nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Förlåt, men..köp nya? Inte värt det, iaf inte när dom inte håller. Jag ska köpa nya då jag köper en ny spelare (vad det nu blir), men innan dess kan jag temporärt lika gärna använda och försöka laga dom jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Tunna strumpor brukar ha ett bra material till sånt där. Vet inte hur bra det fungerar i praktiken, men som ett förslag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 (redigerad) Förlåt, men..köp nya? Förlåt, men det är väl jättebra att han försöker laga saker i den mån det går? Folk har alldeles för mycket konsumtionshets i rika länder =/ Redigerad 25 september, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Förlåt, men det är väl jättebra att han försöker laga saker i den mån det går? Folk har alldeles för mycket konsumtionshets i rika länder =/ Har väl egentligen inget att tillföra ämnet, men bra sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 Dessutom är jag student som lever på bidrag och lån, det är något som bör tilläggas. Tyget påminner mycket om det som är ovanpå musmattor förresten, men jag har inte hittat någon bra lösning för att få tyget att sitta kvar. Tuggade pappersbitar får duga så länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts