Arman Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Jag har några frågor om GTA3 1. Om man har en Analog Joystick kan man flyga dodon lätt då? 2. Hur sätter man på sirenerna på ambulans, polis m.m? 3. Hur får man Mr.Whoppie? 4. Hur får man BF Injection? 5. Hur ändrar man namnet på MP3 kanalen 6. Hur hittar man Carser City om ni ska svara så svara efter nummerordningen tack! arman jayleno88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 1. Har inte testat men jag tror inte det blir lättare 2. Tryck Shift, håller du sedan in shift blir det oioioioio-sirener 3. Den finns i SSV har jag hört och i ett av El Burros uppdrag 4. Gå till diablos ställe i portland mellan 19.00-00.00 så står den vid huset där du hämtar Misty i ett annat uppdrag, jag tror an måste klara portland först 5. Det står i nån annan topic, man behöver nåt program i alla fall 6. Det är bara nåt som någon hittat på, läs den här topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts