Vice. Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 (redigerad) Har ett problem. När jag bränner en film så blir det alltid lagg i filmen. Kan se ut så här: Filmen går felfritt i 5-6 minuter, bilden fryser till i 2-3 sek. sen går filmen felfritt i 10-12 minuter, bilden fryser till i 2-3 sek, Filmen går felfritt i 5-6 minuter, bilden fryser till i 2-3 sek osv... Jag bränner på den lägsta hastigheten, då jag vet att snabbare kan skapa problem, jag stänger av skärmsläckare, msn och allt annat som kan störa bränningen men resultatet är detsamma. Jag använder mig av en ny sorts skivor när jag bränner just nu, och är osäker på om det kan vara problemet. Eller om det är min skit-dvd-spelare, eller om det är själva brännaren som är kass. (satt i datorn när jag köpte den men jag tänker att de kanske slänger i sämsta tänkbara brännare när de säljer datorer) elelr om det är något tekniskt fel. (Har inte formaterat datorn sedan jag fick den, men den är virusfri tror jag) Någon som har en teori om vad som kan vara felet? Redigerad 22 september, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Vilka skivor bränner du med just nu? Låter som ett liknande problem jag hade med Verbatims helvita skivor. Har alltid, och kommer mest troligt att fortsätta med Traxdatas skivor. ~180kr för ett 25-pack på Clas Ohlson / Teknikmagasinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 TDK R- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts