Lajnux Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 En länk till någon som ville ha Oblivion till ps3 kan leta upp den vänta lite. Edit: http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....dukt=54180& "Lagerstatus Produkten slut, kan ej beställas" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 (redigerad) Aha, men det där är inte samma spel. Även om jag funderar att köpa den istället för orginalet. Det är ju trots allt bara 30 kronor extra. Den innehåller 40 timmars extra spelande(Iaf shivering isles, vet inget om knights of the nine). Värt 30 kr extra Redigerad 22 september, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 "Lagerstatus Produkten slut, kan ej beställas" Jo men så var det ju några dagar sedan jag postade länken och då fanns den i lager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 "Lagerstatus Produkten slut, kan ej beställas" I lager nu, leveranstid 2-3 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 I lager nu, leveranstid 2-3 dagar Men wtf..jag vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts