Gurgel Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Hur använder man den? Fattar inge Sk*t av den. kan nån hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 De é ett mkt lätt program. Starta de sen väljer du "File", sen "Open handling file", sen söker du upp "handling.cfg" som finns Rockstar Games\GTAIII\data. När du gjort de så väljer du den bil du ska grejja me sen é de bara att fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Tack men isåfall e mitt sk*t konstigt för de fösta finns inte Open handling file så finns det inget i Rockstar Games\GTAIII\data. de e skit konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Gå in i GTA3 mappen och öppna "Data" mappen. Leta upp "handling.cfg" högerklicka på den och välj öppna med, välj CSE eller gör som BigBear sa: Starta CSE och öpnna handling.cfg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 nu när ni snackar om Car Stat Editor, hur får jag det att funka? när jag installerar det så får jag error från filen ( har tidigare laddat ner den från gtasajten ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Jag laddade ner den från GTAsajten och den funkar bra för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gt@_3 Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 FUNKADE INTE FÖR MIG HELLER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA 3***** Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 DEt har aldrig funkat för mig heller (får bara error:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 när jag har ändrat och så så funkar inte spelet då den bilen e synvinkeln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts