Siana Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Ful, stor fot och ett efterblivet utförande av powerknappen, men hey.. Whatever rocks your boat! Gz till köp. Det viktiga är väl ändå själva bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Det viktiga är väl ändå själva bilden? Han är bara ledsen för att han inte vann. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Det viktiga är väl ändå själva bilden? Långt ifrån. Eftersom bilden var långt ifrån superbra så tycker jag han skulle tagit en snyggare till samma pris. Skulle du ha en skärm i papp om bilden var bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 W2207h Hur bra funkar den skärmen med spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 (redigerad) Återanvänder tråden. My dear Lords and Ladies, Nu har jag ett akut behov av en ny skärm pga att min 940BF har kastat in handduken efter bara ett år i tjänst. Jag funderar starkt på ett exemplar w2207h men såg att den har 1000:1 i kontrastsmurf och det är väl inte så bra? Amirite? Ska jag köpa den eller välja någon annan bildskärmsprodukt? Jag vill helst skicka in beställningen i natt innan jag går och lägger mig, ergo är det ganska bråttom! Har ni uppfattat mig korrekt rätt? edit: Äsch, det får bli en sån där då. Kan iaf inte vara sämre än min nuvarande setup (dvs reserv-CRT). Tack för hjälpen! Redigerad 8 december, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 (redigerad) Långt ifrån. Eftersom bilden var långt ifrån superbra så tycker jag han skulle tagit en snyggare till samma pris. Skulle du ha en skärm i papp om bilden var bra? Nu kan jag inget om den där skärmen, men den verkar väl bra? Schyssta betraktningsvinklar, låg responstid och DVI. Syftar du på nån speciell skärm till samma pris? Helt orimlig liknelse där på slutet, skärmen var ju ändå inte av papp. Redigerad 8 december, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Jag menar att han kan hitta en skärm med exakt samma specs som inte var så förbannat ful. Det var det jag menade med att utseendet visst har en betydelse. Att jag drog till med papp var att förtydliga att en skärm kan se förjävla ful ut. Om vi ska ta ett till sjukt exempel, skulle du köpa ett chassi som har exakt samma specs som ett Lian Li t.ex. bara det att chassit var brunt med fastklistrade gummibajskorvar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Ok, förstår vad du menar nu, fast frågan är om det finns någon skärm vid samma pris med likadana specs. Skärmarna jag ser på samma prisnivå har antingen sämre responstid eller sämre kontrast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Jag tycker den är snygg. Case closed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Ok, förstår vad du menar nu, fast frågan är om det finns någon skärm vid samma pris med likadana specs. Skärmarna jag ser på samma prisnivå har antingen sämre responstid eller sämre kontrast. Finns det garanterat. ± 200:-. @Schlebab: Långt ifrån, alla har olika smak, det må vara din topic.. Meeen, skit samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 http://img266.imageshack.us/img266/5640/1228949482848gc8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Hur bra funkar den skärmen med spel? Den fungerar kanon. Den har 5 ms och du märker ingen skillnad mot 2 ms skärmarna. Det är glossy på den som sagt och det är därför man köper den skärmen. Vill man inte ha det så väljer man en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts