Troxie Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 (redigerad) Tja. Graffikortet lägger av från och till. Ibland funkar allt som det ska men efter 5-10 minuter börjar allt flimra och "monitor going to sleep" kommer upp Då stänger jag av datorn och väntar i en 2-3 timmar så funkar det 10 minuter igen. Detta kom efter jag började spela oblivion. Någon som vet vad problemet kan vara? Förlåt för luddig förklaring, men vet inte hur länge det funkar innan jag måste starta om igen. Så medans det fortfarande fungerar kan jag tillägga att innan det slutar fungera så blir skärmen helt svart varje gång jag rör på musen Redigerad 20 september, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Hade ett sånt problem för några årsen, fick byta moderkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Kan vara ett värmeproblem me, kolla med typ Speedfan hur temperaturen är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Kan vara ett värmeproblem me, kolla med typ Speedfan hur temperaturen är Man ska väll in lita på speedfan? Den brukar alltid visa fel värme för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 (redigerad) Man ska väll in lita på speedfan? Den brukar alltid visa fel värme för mig Bättre än inget Tanka everest då ^^ eller rent av öppna datorn och se om graffe fläkten snurrar Redigerad 20 september, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Bättre än inget Tanka everest då ^^ eller rent av öppna datorn och se om graffe fläkten snurrar Har alltid öppet chassi och "insugsfäkten" har jag dratt ur eftersom den låter för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 (redigerad) Har alltid öppet chassi och "insugsfäkten" har jag dratt ur eftersom den låter för mycket Det eviga tipset. testa rikta en fläkt mot datorn och se om det blir någon skillnad. ta bort damm också. Redigerad 20 september, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts