frusen Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Jag tycker Nico e rätt (tjock) så jag undrar om man kan banta han eller träna han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Jag tycker Nico e rätt (tjock) så jag undrar om man kan banta han eller träna han? Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtaÄger Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 LOL han är inte så tjock!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Det är väl mest jackorna som får han att se tjock ut, vilket är rätt naturligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hollow123 Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 jag tycker också han är tjock, borde kunna träna som på San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Jag har inte spelat spelet ännu då jag väntar på att få det till PC, men jag har hört att det inte går att träna. Men det går väl att byt akläder, hoppas jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Jag har inte spelat spelet ännu då jag väntar på att få det till PC, men jag har hört att det inte går att träna. Men det går väl att byt akläder, hoppas jag? Ja det går att byta kläder. Annars hade det varit ganska tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 Jag har inte spelat spelet ännu då jag väntar på att få det till PC, men jag har hört att det inte går att träna. Men det går väl att byt akläder, hoppas jag? Mjo... men inte i närheten så mycket som i SA. Det finns dock mycket fler kostymer i IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sungoud Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Mjo... men inte i närheten så mycket som i SA. Det finns dock mycket fler kostymer i IV. Det går visst å träna tagen ur http://www.ciao.se/Grand_Theft_Auto_IV_Xbo...Recension_24170 Flera små finesser som verkligen sätter extra krydda på spelet: möjligheten att dricka sig berusad, träna och annat. Redigerad 1 december, 2008 av Sungoud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Det går visst å träna tagen ur http://www.ciao.se/Grand_Theft_Auto_IV_Xbo...Recension_24170 zz inget Fast det går inte Står på flera 'större' sidor Redigerad 1 december, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sungoud Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 zz inget Fast det går inte Står på flera 'större' sidor läst det nyss fan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts