Jump to content

Steam är konstigt..

Grumpy
 Share

Recommended Posts

När man spelar så spel på steam så ska man kunna ta upp "steam" i själv spelet. Man kan trycka på "Ctrl+Mellanslag" och så kommer en meny upp där man kan se vilka vänner som är online, se vilka meddelande man får mm ( http://img262.imageshack.us/my.php?image=93901544wu0.jpg )

Det fungerar inte för mig, jag förstår inte alls vad det är för fel. Det fungerar på den andra datorn, men här så. Är det någon speciell inställning man ska gör, som min "klockan-2- trötta hjärna" inte förstår sig på?

Redigerad av gamemaster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man spelar så spel på steam så ska man kunna ta upp "steam" i själv spelet. Man kan trycka på "Ctrl+Mellanslag" och så kommer en meny upp där man kan se vilka vänner som är online, se vilka meddelande man får mm ( http://img262.imageshack.us/my.php?image=93901544wu0.jpg )

Det fungerar inte för mig, jag förstår inte alls vad det är för fel. Det fungerar på den andra datorn, men här så. Är det någon speciell inställning man ska gör, som min "klockan-2- trötta hjärna" inte förstår sig på?

Ja. Det går att välja vilken knapp man vill om du kollar i inställning. Antagligen har du ändrat det på ena datorn.

Edit: såg inte bilden så jag visste inte att han visste vart man skulle ändra

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 6 months later...

Dammar av tråden då jag har problem med steam:

Jag kan inte logga in utan får detta felmeddelande. det är rätt lösenord för då jag skriver fel, så säger den att det är fel.

Så vad kan detta bero på? Tillfälligt fel hos steam elelr nått hos mig? Kan inte säga när problemet uppstod för jag har jobbat den senaste veckan. (men andra här kanske sett om jag varit inloggad under veckan. det borde jag ha varit)

cbcbdbdbdbddbdb_1097453_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kontakta supporten?

Lá edit: Go into Valve/Steam and locate clientregistry.blob... and delete this file. then reconnect to steam. Apparently this file gets rewritten and you are away to the races. It worked on my machine and on a friends counterstrike lan. Hope it works and happy bombing!!

Annars installera om Steam!

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kontakta supporten?

Lá edit: Go into Valve/Steam and locate clientregistry.blob... and delete this file. then reconnect to steam. Apparently this file gets rewritten and you are away to the races. It worked on my machine and on a friends counterstrike lan. Hope it works and happy bombing!!

Annars installera om Steam!

Har installerat om, funkar inte.

Tog bort .blob, funkar inte.

Suporten gav mig nytt lösen och ny fråga, funkar inte. =/

Får se vad de svarar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor