Grumpy Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 (redigerad) När man spelar så spel på steam så ska man kunna ta upp "steam" i själv spelet. Man kan trycka på "Ctrl+Mellanslag" och så kommer en meny upp där man kan se vilka vänner som är online, se vilka meddelande man får mm ( http://img262.imageshack.us/my.php?image=93901544wu0.jpg ) Det fungerar inte för mig, jag förstår inte alls vad det är för fel. Det fungerar på den andra datorn, men här så. Är det någon speciell inställning man ska gör, som min "klockan-2- trötta hjärna" inte förstår sig på? Redigerad 19 september, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 (redigerad) När man spelar så spel på steam så ska man kunna ta upp "steam" i själv spelet. Man kan trycka på "Ctrl+Mellanslag" och så kommer en meny upp där man kan se vilka vänner som är online, se vilka meddelande man får mm ( http://img262.imageshack.us/my.php?image=93901544wu0.jpg ) Det fungerar inte för mig, jag förstår inte alls vad det är för fel. Det fungerar på den andra datorn, men här så. Är det någon speciell inställning man ska gör, som min "klockan-2- trötta hjärna" inte förstår sig på? Ja. Det går att välja vilken knapp man vill om du kollar i inställning. Antagligen har du ändrat det på ena datorn. Edit: såg inte bilden så jag visste inte att han visste vart man skulle ändra Redigerad 20 september, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Lol. Det står ju BACKSPACE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 (redigerad) Inte konstigt då, nä Du (Gamemaster) vet väl vilken backspace är? Klicka Redigerad 20 september, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 20 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Jag vet, men ingen annan bokstavas kombination fungerar heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Du lever verkligen upp till ditt namn du gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 20 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Du lever verkligen upp till ditt namn du gamemaster Tack. Det är bra att vara en master.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Jag vet, men ingen annan bokstavas kombination fungerar heller. Men Shift+TAB är ju default. Ctrl används väl inte? Prova Shift+Backspace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 21 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Men Shift+TAB är ju default. Ctrl används väl inte? Prova Shift+Backspace. Det fungerar inte.. Det har funkat på alla andra datorer (den här är ny).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Dammar av tråden då jag har problem med steam: Jag kan inte logga in utan får detta felmeddelande. det är rätt lösenord för då jag skriver fel, så säger den att det är fel. Så vad kan detta bero på? Tillfälligt fel hos steam elelr nått hos mig? Kan inte säga när problemet uppstod för jag har jobbat den senaste veckan. (men andra här kanske sett om jag varit inloggad under veckan. det borde jag ha varit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Fortfarande samma problem. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 (redigerad) Kontakta supporten? Lá edit: Go into Valve/Steam and locate clientregistry.blob... and delete this file. then reconnect to steam. Apparently this file gets rewritten and you are away to the races. It worked on my machine and on a friends counterstrike lan. Hope it works and happy bombing!! Annars installera om Steam! Redigerad 30 mars, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Kontakta supporten? Lá edit: Go into Valve/Steam and locate clientregistry.blob... and delete this file. then reconnect to steam. Apparently this file gets rewritten and you are away to the races. It worked on my machine and on a friends counterstrike lan. Hope it works and happy bombing!! Annars installera om Steam! Har installerat om, funkar inte. Tog bort .blob, funkar inte. Suporten gav mig nytt lösen och ny fråga, funkar inte. =/ Får se vad de svarar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts