svamp i skogen Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 idag så skulle jag leta efter nåt på datorn men hittade då gxteditor. jag döpte om en text där och vips så var gta 3 förstört och jag har installerat om och det funkar inte. alltså texturer fösvinner, det är inget ljud och man kan inte röra sig. finns det något sätt att fixa detta, orkar inte vänta tills jag får en egen dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 idag så skulle jag leta efter nåt på datorn men hittade då gxteditor. jag döpte om en text där och vips så var gta 3 förstört och jag har installerat om och det funkar inte. alltså texturer fösvinner, det är inget ljud och man kan inte röra sig. finns det något sätt att fixa detta, orkar inte vänta tills jag får en egen dator Säkert att allt är borta när du avinstallerat spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 20 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Säkert att allt är borta när du avinstallerat spelet? nej, filerna fanns kvar. alltså data, models och vad dem nu heter. fast jag tog bort dem, men spelet funkar inte ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 (redigerad) nej, filerna fanns kvar. alltså data, models och vad dem nu heter. fast jag tog bort dem, men spelet funkar inte ändå Har du tagit ,bort Rockstar games mappen helt från utforskaren? Är spelet,köpt eller nedladdat? Redigerad 20 september, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 21 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Har du tagit ,bort Rockstar games mappen helt från utforskaren? Är spelet,köpt eller nedladdat? 1. jag tog bort filen rockstar games, men varje gång jag ominstallerar det så kommer filerna tillbaka. jag hittade inte utforskaren så jag har inte tagit bort det där. 2. spelet är köpt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 1. jag tog bort filen rockstar games, men varje gång jag ominstallerar det så kommer filerna tillbaka. jag hittade inte utforskaren så jag har inte tagit bort det där. 2. spelet är köpt Ok klicka på den här datorn välj någon av dom hdd du har klicka på program och leta upp Rockstar games mappen markera den och tryck på delete ok testa sedan igen att instalera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 22 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Ok klicka på den här datorn välj någon av dom hdd du har klicka på program och leta upp Rockstar games mappen markera den och tryck på delete ok testa sedan igen att instalera. funkade inte heller, inte att avinstallera gxteditor heller. Får väl spela gta 3 till ps2 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 funkade inte heller, inte att avinstallera gxteditor heller. Får väl spela gta 3 till ps2 istället Testa i felsäkert läge genom att trycka F8 vid om start av datorn tryck flera gånger på F8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts