raggaren94 Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 (redigerad) vet nån om det finns nåt tool så att man kan placera ut fler bilar på olika ställen i san andreas det har ju att göra med scm att göra... eller? jag vill allafall ha ett sånt tool om det finns så nån kanske vet! //jag Redigerad 19 september, 2008 av raggaren94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 jag är inte jättebra på sånt här.... men jag tror att man ska kunna använda MEd till det.. med det programmet vet jag att man kan placera ut andra 3d-modeller i spelet iaf, har bara aldrig provat med bilar... Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Borde handla om att lägga ut kordinater i main.scm för att lägga ut bilar, ja. Men med map-editorn kan man iaf leta upp kordinaterna. I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
raggaren94 Skrivet 30 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 jag är inte jättebra på sånt här.... men jag tror att man ska kunna använda MEd till det.. med det programmet vet jag att man kan placera ut andra 3d-modeller i spelet iaf, har bara aldrig provat med bilar... Flinta Vart hittar man MEd då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Vart hittar man MEd då? Här http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=251 Men somsagt, du kan inte lägga ut bilar med Map Editorn (MEd) däremot kan du leta upp kordinater, och sedan använda Mission builder(?) för att ändra main.scm och lägga in nya bilar på valda kordinater. Och senaste gång jag använda mig av map editorn och mission builder var till GTA VC när verktygen var nya. Så jag kommer inte ihåg så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts