felshoe Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Jag har klarat av storyn, och som de flesta vet så är Kates död ett av två möjliga alternativ för spelet att avslutas på. Det var så det gick för mig, men trots det så ringer hon fortfarande. Det står "Unknown Caller" och jag hämtar upp henne utanför Packie, så det kan väl inte vara någon annan? Dessutom ringer Packie ibland och undrar när Niko ska fria till henne. Att hon ringer från ett okänt nummer gör också att jag aldrig kan ringa upp henne. Är detta en känd bugg eller är det bara så för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 (redigerad) Nix. Hon har hållit sig död när jag spelat. =/ Men skjut henne i huvudet nästa gång du träffar henne, så du kan vara säker på att hon verkligen är död. =) Edit: Men att hon lever är kanske inte problemet? Redigerad 19 september, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Nix. Hon har hållit sig död när jag spelat. =/ Men skjut henne i huvudet nästa gång du träffar henne, så du kan vara säker på att hon verkligen är död. =) Ringer hon inte bara ifrån sjukhuset senare och ber än hämta upp henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
criille Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 (redigerad) Det jag har fått för mig är att, om du inte klarat 100 % med henne innan hon dÖR. Då har R* väl gjort nått "special" så att du kan få 100% med henne efter att hon dött xD Redigerad 23 oktober, 2008 av criille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Det jag har fått för mig är att, om du inte klarat 100 % med henne innan hon dÖR. Då har R* väl gjort nått "special" så att du kan få 100% med henne efter att hon dött xD SPOILER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
criille Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 SPOILER! Läs topic:en kanske? Men som du vill, jag spoil:ar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts