spajdermän Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Se & Hör? Hört & Sett ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 "Se men inte röra". Ah, så heter det! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Music is art! Art is music! Se men inte höra! Det är fint att vara döv, trots allt Redigerad 16 september, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Se & Hör? Så lam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 BOY SHOOTS MUSIC because music can't snap itself Ego-trip, jawohl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Ursäkta, men är inte det här en toppenfin Allmänt-tråd? Frågar/påstår främst för att jag själv snart inte vet vad som ska postas vart. Önskar att jag hade ett bra namnförslag att fylla ut med, men med tanke på att vi har spenderat tre tvåtimmarspass till att klura ut ett namn till vårt UF-företag så säger väl det ganska mycket om min uppfinningsrikedom i sådana här situationer. Edit: Vi har inte kommit på något än. Redigerad 16 september, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Ursäkta, men är inte det här en toppenfin Allmänt-tråd? Frågar/påstår främst för att jag själv snart inte vet vad som ska postas vart. Nja, möjligvis MFG-forumet isf. Meeen eftersom diskussionsunderlaget är tunt passar den bra här. -- Återkommer eventuellt med förslag. Redigerad 16 september, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 See but don't hear Där har du den imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 "Come as you are" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 TonArt (Get it, eh?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 TonArt (Get it, eh?) Har grunnat på det förslaget i någon dag nu, och... Well, jag gillar det! Tror jag. Jag är ganska säker på att jag gillar det. Det är fyndigt, kort, och - såvitt jag vet - unikt. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Electric Banana Art. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Ta-daah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Perfekt, både namn och logo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Ta-daah! Wow, imponerande, riktigt bra! Jag skulle gått dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Åh, berätta gärna exakt vilket datum, om du redan vet det nu. Jag lär fundera över att verkligen komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Åh, berätta gärna exakt vilket datum, om du redan vet det nu. Jag lär fundera över att verkligen komma. Men åh, shit Annars kommer jag göra en utställningshemsida (släpps väldigt snart!) där man kan se alla bilder 17 oktober blir det, och en månad framåt, fick datum konfirmerat typ i förrgår! Har också fått hem ungefär 25 st 20cm*30cm-bilder, och... det är så sjukt mycket härligare att se bilder på papper, än att se dem på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Men åh, shit Annars kommer jag göra en utställningshemsida (släpps väldigt snart!) där man kan se alla bilder 17 oktober blir det, och en månad framåt, fick datum konfirmerat typ i förrgår! Har också fått hem ungefär 25 st 20cm*30cm-bilder, och... det är så sjukt mycket härligare att se bilder på papper, än att se dem på datorn. Kommer troligtvis vara i tjockholm 18okt. Tittar kanske förbi, finns du på plats då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 Om Kicken ska åka så svänger vi nog förbi båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 Jag vill också åka på det här. Skjuts från norr plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts