Tux Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 oj, forlat det maste jag ha missat. @tux nu spelar jag ju inte wow sa det vet jag inget om. Spelar du andra spel då? Ifall du spelar spel så ska du verkligen skaffa NOD32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Spelar du andra spel då? Ifall du spelar spel så ska du verkligen skaffa NOD32. Ja jag spelar, men jag har inga planer att byta virusprogram förens Norton går ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 NOD32 äger knappast inte. Det är ett smart val men äger knappast inte. Alla vet att man väljer NOD32 istället för Norton så att World of Warcraft inte laggar ihop och minimeras mitt under ett battle på grund av ett jävla auto-scan eller update. NOD32 är för datanördar medans Norton är för familjen Svensson. Vad skulle du säga tar NOD32 för en standard användare? (Lite spel och lite surf ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts