SilentViper Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Tydligen inte. Jag tror det finns flera här ute som är missnöjda med norton och det är lite konstigt av dig att säga att vi har för dåliga datorer jag tror de som har rätt så hyffsade datorer har kännt av att det segar ner datorn. Vi fick med norton till denna dator och enligt dom så skulle norman/norton flyta på bra på denna dator men icke sa nicke. Tydligen inte. Jag tror det finns flera här ute som är missnöjda med norton och det är lite konstigt av dig att säga att vi har för dåliga datorer jag tror de som har rätt så hyffsade datorer har kännt av att det segar ner datorn. Vi fick med norton till denna dator och enligt dom så skulle norman/norton flyta på bra på denna dator men icke sa nicke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Tydligen inte. Jag tror det finns flera här ute som är missnöjda med norton och det är lite konstigt av dig att säga att vi har för dåliga datorer jag tror de som har rätt så hyffsade datorer har kännt av att det segar ner datorn. Vi fick med norton till denna dator och enligt dom så skulle norman/norton flyta på bra på denna dator men icke sa nicke. Bevis på att datorn är för dålig? Om jag inte minns fel så har du själv sagt att din dator var dålig (jag vet ju självklart itne om du har mer än en dator) och att du skulle byta massor med saker för att den var för dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 (redigerad) Ja bland annat F-secure,McAfee och NOD32. Kan du säga vad som var dåligt med NOD32? icke sa nicke. Redigerad 15 september, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Bevis på att datorn är för dålig? Om jag inte minns fel så har du själv sagt att din dator var dålig (jag vet ju självklart itne om du har mer än en dator) och att du skulle byta massor med saker för att den var för dålig. Den är inte sådär jätte dålig kan iallafall spela dagens spel. Och enligt dom så skulle norman/norton flyta på ganska bra på denna dator men det gjorde det inte. Pixiegnom Om du menade uttrycket så är jag ganska dåligt på sånt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Era datorer är för dåliga/slö för att ha norton jag har själv inte märkt att norton har slöat ner min datorn något! Har aldrig fått någon falsk virus varning eller något annat sånt. Så man ska behöva köpa en ny dator bara för att Symantec har ett onödigt tungrott virusskydd? Jag har en ganska stark dator och jag märker direkt prestandaskillnaden mellan Norton Antivirus och Nod32. Prova något annat så ska du få se det finns bättre alternativ på marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Pixiegnom Om du menade uttrycket så är jag ganska dåligt på sånt ^^ Nej då, inget fel på uttrycket. Passade bara så bra i den här diskussionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Den är inte sådär jätte dålig kan iallafall spela dagens spel. Och enligt dom så skulle norman/norton flyta på ganska bra på denna dator men det gjorde det inte. Pixiegnom Om du menade uttrycket så är jag ganska dåligt på sånt ^^ Ok men acceptera Gizmo på msn innan han får damp på IRCen. Tycker norton är lättare att hantera än NOD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Aha^^ Och fiskaren jag har inte fått och då menar jag inte FÅTT en enda falsk virus varning från NOD32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Aha^^ Och fiskaren jag har inte fått och då menar jag inte FÅTT en enda falsk virus varning från NOD32 Och jag har inte fått någon med Norton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 (redigerad) Har för mig att Norton's virus-skanningar var sega som fan. Kunde ta flera timmar att scanna en 80GB hårddisk. Fiskaren: Har du fått NÅGON virusvarning? Redigerad 15 september, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Har för mig att Norton's virus-skanningar var sega som fan. Kunde ta flera timmar att scanna en 80GB hårddisk. Fiskaren: Har du fått NÅGON virusvarning? Med det norton jag har så tar det några minuter att scanna 268GB knappast några timmar. Och ja jag har fått virus varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Säkert falska också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Med det norton jag har så tar det några minuter att scanna 268GB knappast några timmar. Och ja jag har fått virus varning. Full scan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Säkert falska också. Haha nej varför ska ni alltid tro det Fick en trojan för inte så länge sedan som jag är 100% säker på att inte var falsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Era datorer är för dåliga/slö för att ha norton jag har själv inte märkt att norton har slöat ner min datorn något! Har aldrig fått någon falsk virus varning eller något annat sånt. Ey, har du provat att avinstallera ditt Norton? Din dator kommer gå mycket snabbare! Jag hade Norton, och visst var datorn snabb, men den kostade också elva tusen. Avinstallerade Norton under en formatering, och JÄVLAR vad snabb den blev, och då var jag exalterad över den tidigade hastigheten! Så tar Norton datorns kraft? Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Självklart har jag inte alltid haft Norton på datorn, jag fick McFee till datorn när den var slut så körde jag lite utan sedan skaffade jag norton och jag har inte märkt någon skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Självklart har jag inte alltid haft Norton på datorn, jag fick McFee till datorn när den var slut så körde jag lite utan sedan skaffade jag norton och jag har inte märkt någon skillnad. Jo, vissa lever i en illusion... Vad har du för dator om jag får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 (redigerad) Norton är antagligen ett av de sämsta ute på marknaden. Så överskattat. NOD32 är i stort sett en av de bästa. Gratis i en månad. Sedan så är det bara att avinstallera och installera en-månad-gratis-versionen igen. Det går att få flera års testperiod. Redigerad 15 september, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Jo, vissa lever i en illusion... Vad har du för dator om jag får fråga? http://top500.org/system/9485 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 (redigerad) http://top500.org/system/9485 EHEHEHEHEHEHEHEHE, du kan inte köra Norton på dendär, den kör Linux... Redigerad 15 september, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts