emo Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Jag ska köpa mig ett virusprogram hade jag tänkt men jag är jävligt dålig på vad som är bra/dåligt och vilka som är lätthanterade och dem som är en bitch att försöka navigera så jag frågar er. Men jag har några enkla 'krav'. -Ett bra program om inte det bästa (om det nu skulle finnas ett sånt). -Relativt lätthanterat. -Det ska köpas (kanske är corny men jag känner mig inte "säker" med ett nedladdat plus att det är olagligt ). Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 AVG är ju gratis och skyddar bra. http://free.avg.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Norton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Norton Bort med norton skiten! Skaffa NOD32 gratis i en månad drar knappt inge på datorns kraft. Du behöver knappt röra NOD32 den klarar sig själv och så. Men om du funderar på att skaffa NOD32 så får du ett PM av mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Hej tikki sluta blocka mig på msn! Men han ville ju inte ha något som man laddar ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Norton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 NOD32. Har fått många priser för sitt skydd, resurs snål och enkel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Och det roliga skulla vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Norton Och det roliga skulla vara? Norton är antagligen ett av de sämsta ute på marknaden. Så överskattat. NOD32 är i stort sett en av de bästa. Gratis i en månad. Sedan så är det bara att avinstallera och installera en-månad-gratis-versionen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Norton är antagligen ett av de sämsta ute på marknaden. Så överskattat. NOD32 är i stort sett en av de bästa. Gratis i en månad. Sedan så är det bara att avinstallera och installera en-månad-gratis-versionen igen. Hur många här på gtasajten har använt norton de någon gång under de senaste åren? Förmodligen inte så många eller? Det har alltid skyddat mig och jag vet andra som håller med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Hur många här på gtasajten har använt norton de någon gång under de senaste åren? Förmodligen inte så många eller? Det har alltid skyddat mig och jag vet andra som håller med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 + norton segar ner datorn som inne i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 + norton segar ner datorn som inne i helvete. Säger han som aldrig har använt Norton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Säger han som aldrig har använt Norton? Men det har jag. Norton Anti-virus suger. Nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Men det har jag. Norton Anti-virus suger. Nuff said. Norton Anti-virus suger säker men inte Norton Antivirus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Norton Anti-virus suger säker men inte Norton Antivirus. Vad vill du få sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Säger han som aldrig har använt Norton? Hahaha denna dator jag har nu hade norton sög hästpung. Sen på min gamla dator hade vi 12 mån gratis version av norton sög pung där också. Bägge gångerna fick vi falska virus varningar så ja jag har användt både norman och norton och ångrade att jag använde dom. När ja böt till NOD32 jag ångrade inte en enda sekund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Era datorer är för dåliga/slö för att ha norton jag har själv inte märkt att norton har slöat ner min datorn något! Har aldrig fått någon falsk virus varning eller något annat sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Era datorer är för dåliga/slö för att ha norton jag har själv inte märkt att norton har slöat ner min datorn något! Har aldrig fått någon falsk virus varning eller något annat sånt. Symantec sprider filer över hela datorn. Och jo, falska virusvarningar hör till vardagen för Norton. Har du provat nånting annat? Har du någonting att jämföra med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Symantec sprider filer över hela datorn. Och jo, falska virusvarningar hör till vardagen för Norton. Har du provat nånting annat? Har du någonting att jämföra med? Ja bland annat F-secure,McAfee och NOD32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts