Andy Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Tjenare allesammans, har som sagt varit i Turkiet i några veckor nu och min syster har råkat deleta alla Saved games osv på PS3an.. Vore tacksam om någon kunde lägga ut ett schysst Saved game, helst 100% med samtliga saker.. d.v.s. alla kläder, secret clothes osv.. Tacksam för alla svar! Andy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 (redigerad) *Klicka* Redigerad 15 september, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 *Klicka* Hur ska jag göra för att lägga in det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Finns det savegames till 360? Har faktiskt letat efter det i och med DLC, vore nice med 100%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Hur ska jag göra för att lägga in det? Jag har laddat hem till datorn, extraherat filen. Men sen när jag försöker kopiera över den så undrar datorn om jag vill kopiera över filen utan egenskaper. Där svarade jag ja. Sen när jag ska kopiera över den till PS3:an står det skadade data. Och det går inte att kopiera. Någon som vet vad jag ska göra? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) Jag har laddat hem till datorn, extraherat filen. Men sen när jag försöker kopiera över den så undrar datorn om jag vill kopiera över filen utan egenskaper. Där svarade jag ja. Sen när jag ska kopiera över den till PS3:an står det skadade data. Och det går inte att kopiera. Någon som vet vad jag ska göra? Tacksam för svar. Gör du så här? (ps/ps2 behöver du inte bry dig om) [youtube-old]zzcglYl6ndk&feature=relate[/youtube-old] Redigerad 19 oktober, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) Gör du så här? (ps/ps2 behöver du inte bry dig om) [youtube-old]zzcglYl6ndk&feature=relate[/youtube-old] Nej, jag går in på sparad speldata(ps3) och sen in på minneskortet jag har det på. Filen kommer bara upp som skadade data och det går inte att kopiera över till hårddisken. Redigerad 19 oktober, 2008 av maxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Nej, jag går in på sparad speldata(ps3) och sen in på minneskortet jag har det på. Filen kommer bara upp som skadade data och det går inte att kopiera över till hårddisken. Prova ladda ner en av dom andra. En till du kan försöka med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Prova ladda ner en av dom andra. En till du kan försöka med Den funkade inte. Det blev samma sak som med dom andra. Vet inte vad felet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts