Patrik Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Har fått upp en kraschrapport rätt ofta när jag startar firefox. När jag startar om firefox kommer det upp igen, och igen, och igen. Kan ta ett tag för det att funka. Vad kan problemet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Har du installerat något addon eller något annat precis innan problemet började? Hade precis samma fel, men det löste sig när jag avinstallerade det som jag hade installerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Mjo, misstänker att det är något add-on. Men vill inte avinstallera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Mjo, misstänker att det är något add-on. Men vill inte avinstallera. Skaffa Google Chrome. Tycker det är hur bra som helst (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts