gtaskater Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Nu har jag äntligen fått tillbacks min xbox360. Men när jag kopplar in den på min gamla tv och startar flimrar bilden allså 3x samma bild helt stört . Går det att fixa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 (redigerad) Nu har jag äntligen fått tillbacks min xbox360. Men när jag kopplar in den på min gamla tv och startar flimrar bilden allså 3x samma bild helt stört . Går det att fixa? Du du tryckt in alla sladdar to the max? Redigerad 15 september, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fjordor6 Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Vart så för mig med när jag bytte tv. Det är en inställning i xboxet. PAL-50 eller PAL-60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 16 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Tack det funkade på 50mhz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Tack det funkade på 50mhz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) ---- Redigerad 16 september, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Vad nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Tack det funkade på 50mhz Jag antar att du spelar det första gta på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 17 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Jag antar att du spe lar det första gta på PC?Nope jag har bara en gammal tv nu immorgon ska jag köpa en platt tv 19tum . Då kan jag äntligen spela GH3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 :rolleyes:Nope jag har bara en gammal tv nu immorgon ska jag köpa en platt tv 19tum . Då kan jag äntligen spela GH3. Du förstod visst inte poängen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 :rolleyes:Nope jag har bara en gammal tv nu immorgon ska jag köpa en platt tv 19tum . Då kan jag äntligen spela GH3. 19 tum sucks, troll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts