SilentViper Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Hejsan jag söker ett program som konvertera AAC format till MP3 format har musik från mobilen som jag vill konvertera. Programmet ska vara gratis att använda har googlat men inte hittat nåt program. Det jag har hittat är att man måste betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Googlade "AAC to MP3 converter" och hittade "Free AAC to MP3 Converter,M4A to MP3 Converter,MP4 to MP3 Converter" som första träff. Tvivlar på att du förtjänar länken... men å andra sidan så är jag väldigt snäll. http://www.magicvideo.net/aac-to-mp3/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Sökte nåt liknade och hittade inge sånt :/ Fick upp sidor där det fanns program man fick betala för att konvertera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Sökte nåt liknade och hittade inge sånt :/ Fick upp sidor där det fanns program man fick betala för att konvertera. Standardregel när man söker efter konverterare, applicera följande text i sökfältet... <filformat> to <filformat> converter ... och tryck enter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Det kommer att låta skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Erm verkar inte funka konverterade en låt från mobilen till MP3 format men funkade. Sen får man nåt med att låsa upp det eller vad fan det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Erm verkar inte funka konverterade en låt från mobilen till MP3 format men funkade. Sen får man nåt med att låsa upp det eller vad fan det var. Tänkte nämna det, ACC är en typ som låser filen, du kan alltså bara spela upp den på en viss dator/Ipod/Walkman. Vad för nummer den använder vet jag inte dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Aha ok. För jag har en del låtar som försvann från datorn när jag formaterade så ja skulle behöva konvertera dom till mp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 http://media-convert.com/konverterar/ Körs direkt över nätet så man slipper krångla med att ladda hem skumma program. Fungerar riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts