Saleen Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) Hai. Live Messenger vill inte visa sig när jag försöker starta det. Processen visas i aktivitetshanteraren men det kommer inte upp någon ruta. HalP? Edit: Oh snap.. kom just på att det finns en msn tråd.. >.< Redigerad 13 september, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Hai. Live Messenger vill inte visa sig när jag försöker starta det. Processen visas i aktivitetshanteraren men det kommer inte upp någon ruta. HalP? Edit: Oh snap.. kom just på att det finns en msn tråd.. >.< Startat om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Startat om datorn? Snälla... Behöver jag ens svara på den frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Haft samma problem till och från. Min lösning fick bli att göra ett nytt konto på datorn. Först loggar man in på det och där startar allt normalt sen loggar man in på det vanliga och då funkar msn där =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Haft samma problem till och från. Min lösning fick bli att göra ett nytt konto på datorn. Först loggar man in på det och där startar allt normalt sen loggar man in på det vanliga och då funkar msn där =) Didnt work. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Mysko.. Ominstallera MSN.. hade det varit jag så hade jag gett upp och formaterat =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Det kan bero på konflikt mellan msnmsgr.exe och någon annan process. Jag tycker du ska prova gå in i msconfig och avaktivera alla processer under autostart, starta om datorn och se om det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts