Gof Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Some days ago, I asked Ghost to send me all replays of me that he still had, and some that I never sended to any videos. I took a number generator and selected some random replays that I made this video of. Some of them aren't considered stunts, but whatever. I had fun editing this. About the name, it's swedish for Where Is Your God, as I was going to call this video before I changed music choice from Amon Amarth to Totalt Jävla Mörker. [youtube-old]s6Pib6V52bw#[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Musiken var totalt, jävla värdelös. Videon var dock väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Oj, så hög jag känner mig just nu.. Inte illa, skitcool film. Klippningen var Totalt Jävla Bra, alltså. Riktigt imponerande, väldigt stiligt med en musikvideo/stuntfilm. Några stunts var rätt snygga som p2b'n på billboarden. Satt precis och såg på Godfather-filmen btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Musiken var totalt, jävla värdelös. Videon var dock väldigt bra. Käften, musiken äger. -- Riktigt bra film faktiskt, gillar hur du vävde in musikvideon i filmen. Dock drog den uppmärksamheten från dina stunts, så..äeh, det var bra stunts du hade där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Käften, musiken äger. -- Riktigt bra film faktiskt, gillar hur du vävde in musikvideon i filmen. Dock drog den uppmärksamheten från dina stunts, så..äeh, det var bra stunts du hade där! Nej, det tycker inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Inte min musiksmak, men.. Musiken passade iaf jävligt bra in i filmen, mycket bra klippt och vackra stunts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Riktigt bra film faktiskt, gillar hur du vävde in musikvideon i filmen. Dock drog den uppmärksamheten från dina stunts, så..äeh, det var bra stunts du hade där! Egentligen så är stuntsen ganska... mediokra om man har sett på ett stort antal filmer, så det var lite av idéen att den skulle sno uppmärksamhet. Tack för kommentarerna grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Käften, musiken äger. Musiken är bra, men den passar inte till en stuntfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Musiken är bra, men den passar inte till en stuntfilm. Vänta, vaaaaaa? Vad passar? Ingenting passar, allting passar. Det är hur man gör det och personliga åsikter som bestämmer om den passar. Jag tycker den passar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Totalt jävla mörker är min kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Totalt jävla mörker är min kommentar. Är det bra eller dåligt? Bra film förövrigt. Skönt att höra nytt från Amon Amarth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Är det bra eller dåligt? Bra film förövrigt. Skönt att höra nytt från Amon Amarth. Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Är det bra eller dåligt? Bra film förövrigt. Skönt att höra nytt från Amon Amarth. Lool xDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Videon är inte alls bland det sämsta jag har sett. Men musiken är dock utan tvekan bland det sämsta jag NÅGONSIN har hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GeneraaL Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Som någon sa innan skit grymt med en mix av musikvideo och stunt film. Väldigt bra gjort! Bra musik i mina öron, vad heter låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Du var snabb du. Totalt Jävla Mörker - Kall värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Kall värld är en sjukt bra låt! Inte så konstigt att indie folket kissar på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Kall värld är en sjukt bra låt! Inte så konstigt att indie folket kissar på sig Jag är verkligen inte indie, men jag gillade inte låten. Dock var stuntsen och klippningen bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaghetti Skrivet 6 oktober, 2023 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2023 2008-09-13 at 23:39, Gof skrev: Godfather skrev: Some days ago, I asked Ghost to send me all replays of me that he still had, and some that I never sended to any videos. I took a number generator and selected some random replays that I made this video of. Some of them aren't considered stunts, but whatever. I had fun editing this. About the name, it's swedish for Where Is Your God, as I was going to call this video before I changed music choice from Amon Amarth to Totalt Jävla Mörker. [youtube-old]s6Pib6V52bw#[/youtube-old] Först och främst vill jag be om ursäkt för världens necrobump, men.. hängde här för sisådär 15 år sedan och minns den här stuntvideon så väl. Den introducerade mig också till Totalt Jävla Mörker. Nu är dock frågan; finns den kvar? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2023 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2023 Tacka @Ma__Cipriani för att han länkade den här sidan för några år sedan, vår gamla YouTube-kanal där allting är sparat verkar död och begraven. https://gtasdb.com/video/var-ar-din-gud 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts