Henkibojj Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Jag använder alltid snabbklicklistan, till och med för de enklaste smiliesarna, som t.ex: . Dumt. Flytta handen för att bara skriva . Det lönar sig till och med att skriva manuellt när man ska skriva det långa kommandot för . (Inte ens den klickade jag på.) (Men size-kommandon etc händer att jag klickar på.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 (redigerad) Dumt. Flytta handen för att bara skriva . Det lönar sig till och med att skriva manuellt när man ska skriva det långa kommandot för . (Inte ens den klickade jag på.) (Men size-kommandon etc händer att jag klickar på.) Själv har man inga problem med size-kommandon' + att jag inte kan alla kommandon, så det är lättar o välja från bilden(eller den där rutan).. Redigerad 29 september, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Jag kom på att smilie motsvarande " :B " (tänder) borde finnas. Alltså ungefär samma min som fast med tänder. Förresten vad hände med uppdateringen av smileylistan, utropstecknet är ju fortfarande kvar? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Jag kom på att smilie motsvarande " :B " (tänder) borde finnas. Alltså ungefär samma min som fast med tänder. Varför? Vilken kännsla ska den uttrycka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Varför? Vilken kännsla ska den uttrycka? Jag är otroligt glad över min nya tandprotes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Varför? Vilken kännsla ska den uttrycka? "ironiskt höhöhö!" ungefär när man drar ett dåligt skämt, eller ja varför inte exemplet ovan min post? mf doof uttrycker ungefär "jag är ju faktiskt jävligt bra, fast när jag använder den här smilien inser man att jag även har en smula självinsikt". Hade ju inte tänkt behöva motivera och försvara såhär? Måste du utsätta mig för dessa prövningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Kan jag inte få det här i julklapp Hultenius? Du behöver inte byta ut någon smiley i lådan här till vänster, gör bara så att :yes: blir nicka-smilien och :hmm: blir grubblar-smilien. :rant: får du gärna också lägga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Kan jag inte få det här i julklapp Hultenius? Du behöver inte byta ut någon smiley i lådan här till vänster, gör bara så att :yes: blir nicka-smilien och :hmm: blir grubblar-smilien. :rant: får du gärna också lägga till. Hela forumets julklapp! :rant: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Kan jag inte få det här i julklapp Hultenius? Du behöver inte byta ut någon smiley i lådan här till vänster, gör bara så att :yes: blir nicka-smilien och :hmm: blir grubblar-smilien. :rant: får du gärna också lägga till. Rant klarar vi oss utan! Men Nick och Grubble kunde, som sagt, vara bra att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 "All I want for christmas..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 "All I want for christmas..." Jag blir inte förvånad om Hultan går tillbaka till att vara nästintill helt inaktiv igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Jag tror Hultan planerar att lägga in dom smileysarna den 24:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Ser du stjärnan i det blå?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) Ser du stjärnan i det blå?... ...ta en sup så ser du två... Redigerad 21 december, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 TAR DU MERA SER DU FLERA I DET BLÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 HULTENIUS! NICKANDE SMILIE! DO IT NAO!!! Börjar kännas lite dumt att sitta och skriva ":yes:" hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Ja, nu är det fan hög tid alltså. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Ta bort smileys och ersätt dem med lolcat-bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 :rant: också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Tro inte att dom kommer på ett tag, det händer viktigare saker just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts