RavenE Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Möjligtvis: , trots att den är bra att ha när man skriver regler/instruktioner och liknande. Ja den suger våta sockar. ta bort denna ------> Håller med ang. den. Edit: Eller ja, alla kan naturligtvis läggas till under "Show All". Men bara 3x12 får vara "klickbara" "snabbklickbara". Skulle den nickande då ta " " plats i "snabbklicklistan"? Redigerad 16 september, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Jag håller faktiskt med alla om att -> skall bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Jag tycker att ska bort, eftersom ingen använder längre. eller tvärt om, spelar ingen större roll bara de att(w00t) är mysigare. Redigerad 16 september, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Såja nu skall vi inte hetsa upp oss här. Cirkulera gott folk, cirkulera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Men herregud... (Det charmiga med den där är förstås att det är jag som har gjort den.) Beffo slukade min egna smiley, jag tror det var den enda platsen jag hade den på. Såvida inte iweX har den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Är inte dess relativt lika varnadra?? Hutan, varför kan vi inte få den arga smilien som har symboler ovanför huvudet i pratbubblan? Annars håller jag med om att ska bort. Redigerad 16 september, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Den nickande kan läggas till, men i så fall måste en tas bort - vilken? Edit: Eller ja, alla kan naturligtvis läggas till under "Show All". Men bara 3x12 får vara "klickbara" "snabbklickbara". Snälla, ta bort och i listan och ersätt dem med den nickande och den grubblande! Den grubblande är nästan viktigare än den nickande med tanke på allt filosoferande och tänkande som dagligen görs på det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Jag tycker att ska bort, eftersom ingen använder längre. Mmm, det är också ett förslag. Eller varför inte ta bort alla smilies? Så får folk anstränga sig lite när de skriver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Hutan, varför kan vi inte få den arga smilien som har symboler ovanför huvudet i pratbubblan? Finns en poäng i att hålla arga/sura smilies borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Jag tycker att ska bort, eftersom ingen använder längre. eller tvärt om, spelar ingen större roll bara de att(w00t) är mysigare. Jag misstycker, för mig passar de in i helt olika sammanhang är därför båda värda sin plats i smiley-lådan Finns en poäng i att hålla arga/sura smilies borta. God poäng, fast den med hyttande näve har i alla fall jag svårt att ta på allvar. och är mycket värre imo. Nåväl, den här smilien har hur som helst inte lika hög prioritet som de andra två. Jag håller kvar vid mitt förslag att ta bort och , jag ser aldrig dem användas ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Bara att instämma med er övriga om att kan tas bort, och vad gör den som smilie ett i listan? Finns dessutom som post icon, och den passar bättre som "inläggs-karaktär" tycker jag. Däremot, rör inte "nuke"! Om det nu ändå ska donas med dessa smilies kanske de vanligast använda smilisarna man använder kan flyttas upp till den "första avdelningen"? Tex " " och " " används inte lika ofta som " " och " " Kebab, jag blir lite förvirrad av den där grubblarsmilien, ibland har den ju kaninöron? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Som väntat är vi inte överrens om vilken/a som skall plockas bort. Alltså är det bättre att göra som Hultenius sa, att de läggs till under "Show All". Men bara 12 får vara "snabbklickbara". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Tex " " och " " används inte lika ofta som " " och " " Kebab, jag blir lite förvirrad av den där grubblarsmilien, ibland har den ju kaninöron? Men " " och " " kan man ju snabbkommandot i huvudet eftersom det är likadant på nästan alla ställen som har smileys, så att det är högt upp i snabbvalslistan behövs nästan inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Kebab, jag blir lite förvirrad av den där grubblarsmilien, ibland har den ju kaninöron? Den med öron var bara något jag fann när jag googlade på "hmm gif" och jag tycke den var lite ful så jag har använt den några gånger. Det är självklart den utan öron som jag vill ha här på forumet. Som väntat är vi inte överrens om vilken/a som skall plockas bort. Alltså är det bättre att göra som Hultenius sa, att de läggs till under "Show All". Men bara 12 får vara "snabbklickbara". Jag insåg precis att jag inte bryr mig alls om vilka smilies som ska synas här till vänster, eftersom jag alltid skriver ut kommandona för hand. Så jag håller med dig; lägg till dem men strunta i att ha med dem i listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Men " " och " " kan man ju snabbkommandot i huvudet eftersom det är likadant på nästan alla ställen som har smileys, så att det är högt upp i snabbvalslistan behövs nästan inte. Det har du förståss mycket rätt i, det är väl jag som tycker det är jobbigt att trycka på mellanslag mellan en enkel komandosmilie jag använder ofta. Den med öron var bara något jag fann när jag googlade på "hmm gif" och jag tycke den var lite ful så jag har använt den några gånger. Det är självklart den utan öron som jag vill ha här på forumet. Hä! Ok, hade kännts mysko att ha med den med öron... Man kan ju fråga sig varför kaninöron. Kaniner är väl mera "just do it!" än eftertänksamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Beffo slukade min egna smiley, jag tror det var den enda platsen jag hade den på. Såvida inte iweX har den. Jag har/hade den på min gamla datorns msn, tror dock inte den finns kvar där pga att jag tog bort alla smileys. Kan ta damma av den datorn och titta senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 (redigerad) Så.. när kommer den/de nya smiley:n/sarna ?? Redigerad 22 september, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 Hur många använder egentligen snabbklickkistan? Jag gör det då aldrig, jag skriver allt själv utom som alltid strular till det med alla mellanslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 Jag använder alltid snabbklicklistan, till och med för de enklaste smiliesarna, som t.ex: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 Jag använder alltid snabbklicklistan, till och med för de enklaste smiliesarna, som t.ex: . That is the way! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts