Kebab Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) Hej. Jag tycker det är några smilies som saknas på det här forumet. Jag är inte ute efter att vi ska ha en hel uppsjö av dem, men det finns några stycken som skulle komma till riktigt bra användning. En nickande, :yes: - (som komplement till denna skulle och kunna behövas, inget "krav" från mig dock.) En grubblande, :hmm: - En förbannad - , eventuellt Är ni med mig? Redigerad 13 september, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Hej. Jag tycker det är några smilies som saknas på det här forumet. Jag är inte ute efter att vi ska ha en hel uppsjö av dem, men det finns några stycken som skulle komma till riktigt bra användning. En nickande, :yes: - (som komplement till denna skulle och kunna behövas, inget "krav" från mig dock.) En grubblande, :hmm: - En förbannad - , eventuellt Är ni med mig? En nickande smiley har jag saknat ett tag nu. Så den får H mer än gärna införa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Den nickande, grubblande och "Umberto-rant-smileyn" får mer än gärna införas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Dom nickande är rätt bra uttryckts smilies faktiskt, dom andra skulle kvitta för min del om dom fanns, kanske skulle använda den grubblande någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) Dom nickande är rätt bra uttryckts smilies faktiskt, dom andra skulle kvitta för min del om dom fanns, kanske skulle använda den grubblande någon gång. Jag håller med. Ja, nickande smilien behövs. Grubblande smilie - hmm, måste fundera... Mja, kanske. Förbannade smilies klarar vi oss definitivt utan! De skulle bara överanvändas och förlora sin betydelse! ABSOLUT INTE! En EXTREMT dålig idé!! Nej-smilies behövs inte. Redigerad 13 september, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Umberto vinner igen. Kuriosa: Jag döpte -smilien till UMBERTO på msn eftersom jag alltid glömde bort det tidigare snabbkommandot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Fin fin ide. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Nickande smilies skulle sitta fint tycker jag! Lets go HULTAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Umberto vinner igen. Kuriosa: Jag döpte -smilien till UMBERTO på msn eftersom jag alltid glömde bort det tidigare snabbkommandot. Whaat? *stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 (redigerad) Men herregud... (Det charmiga med den där är förstås att det är jag som har gjort den.) Redigerad 14 september, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 (redigerad) Men herregud... (Det charmiga med den där är förstås att det är jag som har gjort den.) Coolt. Snyggt gjort. =) Men går det inte att få bort den gråa ruta som är runt den? Edit: Eller glöm det kanske jobbets dator som är skum som vanligt. Redigerad 14 september, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Coolt. Snyggt gjort. =) Men går det inte att få bort den gråa ruta som är runt den? Edit: Eller glöm det kanske jobbets dator som är skum som vanligt. Skumma jobbets dator slår till igen Den var snygg tycker jag, verkligen uttrycknings full Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Vi behöver följade smilies: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 (redigerad) Hej. Jag tycker det är några smilies som saknas på det här forumet. Jag är inte ute efter att vi ska ha en hel uppsjö av dem, men det finns några stycken som skulle komma till riktigt bra användning. En nickande, :yes: - (som komplement till denna skulle och kunna behövas, inget "krav" från mig dock.) En grubblande, :hmm: - En förbannad - , eventuellt Är ni med mig? Sådär! Eller, justja. är det bara jag som tycker simlieys är så otroligt överskattaade och barnsliga? Iaf tillräckligt för att inte införa nya. Mycket roligare att gissa om personen är seriös eller ej. Redigerad 14 september, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Men herregud... Jävla apbeffo som aldrig vill ladda längre... Mycket roligare att gissa om personen är seriös eller ej. Det här är visserligen sant, det är alltid lika intressant att studera dina inlägg och överlägga om huruvida du är allvarlig eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Den nickande kan läggas till, men i så fall måste en tas bort - vilken? Edit: Eller ja, alla kan naturligtvis läggas till under "Show All". Men bara 3x12 får vara "klickbara" "snabbklickbara". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Den nickande kan läggas till, men i så fall måste en tas bort - vilken? Edit: Eller ja, alla kan naturligtvis läggas till under "Show All". Men bara 3x12 får vara "klickbara" "snabbklickbara". Dessa två kan tas bort enligt mig. Men att bara lägga till under "show all" hade varit bättre än att ta bort någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Skojar du eller? Dessa kan tas bort: (vem använder den seriöst?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Den: !!!! (jag ser den inte ens eftersom jag adblockar den ) Möjligtvis: , trots att den är bra att ha när man skriver regler/instruktioner och liknande. -- ska vara kvar. Redigerad 16 september, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Skojar du eller? Dessa kan tas bort: (vem använder den seriöst?) Jag använder faktiskt ofta! Den: !!!! (jag ser den inte ens eftersom jag adblockar den ) Möjligtvis: , trots att den är bra att ha när man skriver regler/instruktioner och liknande. -- ska vara kvar. Ja den suger våta sockar. ta bort denna ------> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts