emo Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 (redigerad) Hade du varit fyra månader tidigare så hade jag slagit till utan att blinka då jag sökte exakt den iPoden du säljer, istället fick jag köpa en för runt 2 000. Synd för oss båda. :/ Mm det var synd.. Redigerad 20 januari, 2009 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Bump. Om du bor i stockholm träsket och kan ta dig in till stan (typ T-centralen) idag så släpper jag en iPod 80gb för 1000:- Bara idag så skynda och fynda, elr nått sånt. (har kvitto) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Bump. Om du bor i stockholm träsket och kan ta dig in till stan (typ T-centralen) idag så släpper jag en iPod 80gb för 1000:- Bara idag så skynda och fynda, elr nått sånt. (har kvitto) Några skavanker? Fel man bör känna till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Några skavanker? Fel man bör känna till? Som på alla iPod's så är baksidan repig (förutom en del där ett apple klistermärke satt men nu är borta) Låsknappen som låser själva hjulet och knapparna är smått segt men absolut inte omöjligt. Annars vet jag inte något annat bortsätt från skönhetskador (inte för att det är stora, jag har alltid varit rädd om den) Det ända ni inte får med på köpet är hörlurarna då varken jag eller någon annan lär vara så sugen på att ärva dem av någon man inte känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 (redigerad) Ett tips till alla som säljer: Nämn alltid VARFÖR ni säljer sakerna, det är nästan aldrig någon här som gör det. Man blir väldigt mycket mindre misstänksam då. Redigerad 20 januari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Ett tips till alla som säljer: Nämn alltid VARFÖR ni säljer sakerna, det är nästan aldrig någon här som gör det. Man blir väldigt mycket mindre misstänksam då. Varför skulle man göra det? Visst har man väl en anledning, men ändå, tror du grejerna är stulna? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Ett tips till alla som säljer: Nämn alltid VARFÖR ni säljer sakerna, det är nästan aldrig någon här som gör det. Man blir väldigt mycket mindre misstänksam då. Okaj. iPod Nano, vit, 2GB, allt fungerar. Originalkartong tror jag finns kvar, likaså kabel. Ett plastskal (skydd) följer med, Säljer den eftersom jag köpt en iPod touch istället. Ge mig ett bud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Varför skulle man göra det? Visst har man väl en anledning, men ändå, tror du grejerna är stulna? =P Absolut inte, men det känns säkrare att köpa ett föremål någon säljer p g a uppgradering eller behov av pengar, än att de säljer det p g a extrem slitskada, något trasigt eller att den faktiskt egentligen suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Varför skulle man göra det? Visst har man väl en anledning, men ändå, tror du grejerna är stulna? =P För att locka köpare såklart. Men det är ju upp till var och en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Åååh.. jag är jättesugen om en och en halv månad. Låt mig veta om du har kvar den fortfarande då! Åh, klart! Den finns kvar nu, jag kan hålla den om du vill. Har ingen brådska att sälja den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Åh, klart! Den finns kvar nu, jag kan hålla den om du vill. Har ingen brådska att sälja den. Åååh.. Det va sjysst. Då sparar jag pengar som en sate från och med nu. Ingen mer pizza och inga onödiga utgifter.: Hör av mig o ser om du inte fått ett bra erbjudande när jag väl fått ihop pengarna. Lever ju på bidrag tills jag fått jobb :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 (redigerad) Åååh.. Det va sjysst. Då sparar jag pengar som en sate från och med nu. Ingen mer pizza och inga onödiga utgifter.: Hör av mig o ser om du inte fått ett bra erbjudande när jag väl fått ihop pengarna. Lever ju på bidrag tills jag fått jobb :S Se till att inte spara pengarna på banken bara. För med "Lever ju på bidrag" menar du väl soc? Märker de att man kan spara sänker de bidraget, eftersom det är för högt. Man skall bara ha existensminimum. Hände mig, snikna &%@£#! Redigerad 26 januari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Se till att inte spara pengarna på banken bara. För med "Lever ju på bidrag" menar du väl soc? Märker de att man kan spara sänker de bidraget, eftersom det är för högt. Man skall bara ha existensminimum. Hände mig, snikna &%@£#! Näe ungdomsgaranti ersättning ifrån Arbetsförmedlingen Så det borde inte sjunka utan hålla sig på stadiga 134 kr om dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) Köpes:Spelet Mystical Ninja Starring Goemon 2 till nintendo 64. (Goemons Great Adventure) Kan tänka mig betala ett par hundra för det! Redigerad 28 januari, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jordan20k Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Bla bla bla skor o.s.v. Redigerad 29 januari, 2009 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Lustigt att han hittade in i denna tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Inte så lustigt: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1081507 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Inte så lustigt: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1081507 Gah, vice!.. Vi kanske borde peka Jordan till loungen så att Umberto får nått att göra "för en gångs skull" Redigerad 29 januari, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Gah, vice!.. vaddå? Skall han störa sig så kan han i alla fall störa sig i rätt tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Hej där jag är ute efter en Sony Ericsson S500i om nån har en sån och vill sälja den så köper ja den. Såfall blir det inte först nästa vecka om ja får min Nokia såld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts