RavenE Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 (redigerad) iPod Nano 2GB, första generationen. VIT Detta medföljer: 1 iPod (tömd, formaterad) 1 iPod-kabel (usb) 1 skyddsskal, hård plast. Original-kartongen om jag hittar den. Allt fungerar som det ska, lite repor är det såklart på den, mest på baksidan eftersom skalet inte täcker hela baksidan. Pris: 500 kr? Sigma 55-200mm f4-5.6, hsm (inbyggd fokusmotor, passar alltså Nikon D40/D40x och de andra Nikon utan motor i huset) Fungerar felfritt, aldrig haft några problem med det. Detta medföljer: 1 objektiv. 1 motljusskydd. Original-kartong. Alla papper som följde med. Pris: 700 kr Priserna kan diskuteras om ni vill. Redigerad 2 december, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 (redigerad) Är det någon som har ett grafikkort i stil med mitt gamla (Radeon 9800 pro) som bara ligger och skräpar? Börjar ledsna som satan på att behöva spela Vice City i 800x600 och mina föräldrars halv-löfte om en ny dator verkar vara bortglömt. Åå jag har både ett 9800Pro och ett G-force 4 som skulle klara Vice City galanta men jag bor ju i Stockholm nu... Fråga runt bland dina vänner, ganska säker på att det finns många med motsvarande dator som står och skräpar. Ska du hem i jul? Redigerad 7 december, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Ska du hem i jul? Annars har jag här nere ett Geforce 6800 som bara ligger och skräpar Fungerade utmärkt när jag testade det för någon månad sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Annars har jag här nere ett Geforce 6800 som bara ligger och skräpar Fungerade utmärkt när jag testade det för någon månad sen. Är det prestandamässigt som ett Radeon 9800? För senast jag försökte byta grafikkort så var mitt nätaggregat för klent och fuckade allt. Därför vill jag satsa på ett säkert kort(pun intended) som jag vet kommer fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Är det prestandamässigt som ett Radeon 9800? För senast jag försökte byta grafikkort så var mitt nätaggregat för klent och fuckade allt. Därför vill jag satsa på ett säkert kort(pun intended) som jag vet kommer fungera. Jag tror nog du får ta reda på det själv för jag har ingen aning. Ganska strömsnålt tror jag det är ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Jag tror nog du får ta reda på det själv för jag har ingen aning. Ganska strömsnålt tror jag det är ändå. Någon annan som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 (redigerad) Enligt Graphics Card Hierarchy Chart @ Tom's Hardware så är 6800 lika bra/lite bättre än 9800 beroende vilken version det är Redigerad 9 december, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Enligt Graphics Card Hierarchy Chart @ Tom's Hardware så är 6800 lika bra/lite bättre än 9800 beroende vilken version det är Jag vet inte hur många versioner det finns av det men.. Det är ett pci-e kort som vad jag tror heter GS eller GT. Kan bifoga bild snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Doh! Jag måste ha AGP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Doh! Jag måste ha AGP. Köp ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Köp ny! Men nu har vi en duglig laptop. Behöver inte en ny stationär på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Doh! Jag måste ha AGP. Dom kommer säkert ha grymt hög % rea på AGP kort @ JME i helgen.. Hur mycket är du villig att betala för ett nytt kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 KÖPES/BYTES: Nintendo 64 (Skall innehålla Ocarina of Time. Inga "men".) till resonabelt pris. Eller så kan vi göra en deal, med tanke på att jag har ett damm-samlande Playstation 2. Eller något. Typ en kram eller en autograf, lolol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 (redigerad) KÖPES/BYTES: Nintendo 64 (Skall innehålla Ocarina of Time. Inga "men".) till resonabelt pris. Eller så kan vi göra en deal, med tanke på att jag har ett damm-samlande Playstation 2. Eller något. Typ en kram eller en autograf, lolol. Min bror har och han kanske skulle sälja det. Jag skickar PM om han är intresserad eller liknande. Redigerad 15 december, 2008 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Vill varva UNCHARTED DRAKES FORTUNE igen. Någon som har det och vill sälja och/eller byta det mot något spel?! Har både Playstation 2, 3 och PC-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Vill varva UNCHARTED DRAKES FORTUNE igen. Någon som har det och vill sälja och/eller byta det mot något spel?! Har både Playstation 2, 3 och PC-spel. Jag har det och vill gärna sälja det, är jättefattig. PM:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Tack Lajnux för affären. Spelet kom idag och det var som du sa, i absolut nyskick. Snabb leverans, välpackat bara ++++ till Lajnux! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Om någon bor i Stockholmsområdet och vill köpa min dator, säg till. Jag har visserligen trivts med den enda sen jag skaffade den för lite över ett år sen men jag ska byta ut den mot en bärbar dator vilket egentligen är mycket bättre för mig. Mina speldagar är över så en fancy speldator har jag ingen användning för. Fint Antec P182-chassi med ett 620W Corsair-agg (tyst!). Core 2 Quad som jag har överklockat till 3.4ghz (med temperaturer som aldrig går över 70). Geforce 8800GTS. Asus P5K-E (med firewire, wifi, många USB-portar och inbyggt ljudkort). 2gb minne (jag ska eventuellt köpa till lite extra så det kan bli både 4gb eller t.o.m. 6gb om du vill det). 500gb sata-hårddisk. Thermalright Ultra 120 eXtreme-kylare (monster!). Windows XP 64-bit. M-Audio Audiophile 2496 ljudkort. Egentligen är det ett inspelningskort men det har väldigt bra ljudkvalitet även för musikuppspelning, enormt mycket bättre än det inbyggda. Ge bud om det låter intressant. Självklart får du den inte för en gustav vasa men jag tänkte inte direkt kräva nypris (12000) för den heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Do want. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Do want. Du får la ta och åka lite buss/tåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts