Gof Skrivet 22 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2012 Är det en bra dator som håller nått år? Vad ska han ha för den då? Går på runt 10k nytt (11k om man räknar med Win7) så... räkna med minst 7-8k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2012 (redigerad) Okej, så vad vill du ha för den och vad blir frakten? Redigerad 22 februari, 2012 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2012 Okej, så vad vill du ha för den och vad blir frakten? Du har råd med en dator för 8K men inte ett par gardiner för 150 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 (redigerad) Du har råd med en dator för 8K men inte ett par gardiner för 150 kr? Har egentligen inte råd med dator heller. Men en dator är viktigare än gardiner. Vår är på väg att haverera. Gardinerna är det svårare med, de är sjukt snygga och det är sådana vi har velat ha länge. men vi måste byta gardinstång med i så fall. Och som det ser ut nu, är det inget vi har råd att prioritera, hur gärna vi än hade velat det. Redigerad 23 februari, 2012 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 (redigerad) Du har råd med en dator för 8K men inte ett par gardiner för 150 kr? Klart man prioriterar dator före gardiner! Jag gick o köpte nytt grafikkort när tjejen klagade på att det var för tomt i köksfönstren Sa bara att vi tar det efter nästa löning! Redigerad 23 februari, 2012 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 Har egentligen inte råd med dator heller. Men en dator är viktigare än gardiner. Vår är på väg att haverera. Gardinerna är det svårare med, de är sjukt snygga och det är sådana vi har velat ha länge. men vi måste byta gardinstång med i så fall. Och som det ser ut nu, är det inget vi har råd att prioritera, hur gärna vi än hade velat det. Spelar inte du på ps3!? Vad ska du då med en speldator till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 (redigerad) Spelar inte du på ps3!? Vad ska du då med en speldator till? Jo det gör jag. men jag har en liten penis så jag vill alltid ha det största och bästa om jag kan få det. För att på så vis kompensera mitt mitt lilla fortplantningsorgan. Redigerad 23 februari, 2012 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 (redigerad) Jo det gör jag. men jag har en liten penis så jag vill alltid ha det största och bästa om jag kan få det. För att på så vis kompensera mitt mitt lilla fortplantningsorgan. Du är ju en av få här som lyckats fortplanta sig än så länge ---------------------- För att inte spinna offtopic helt så har jag två köpare på mina bildskärmar och dator. Känns lovande Redigerad 23 februari, 2012 av Wu Zi Mu 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 Säljes! Chassi: Corsair Obsidian 650D CPU: Intel Core i7-2600K 3,4GHz / 8MB / Socket 1155 (Boxed) Kylare till CPU: Noctua CPU-Kylare NH-D14 Moderkort: Intel DP67BG Extreme Series - ATX / Intel P67 / DDR3 / 2xPCI-E / SATA 3.0 / USB 3.0 / FIREWIRE RAM: Corsair XMS3 Vengeance 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz (CMZ8GX3M2A1600C9) (2x4GB) Nätagg: Corsair 650 W - Enda "gamla" komponenten, resten är nytt från senaste halvåret. Grafikkort: Asus GTX 580 1536MB Hårddisk: 80 GB SSD och 2 st 2 TB HDD (kan väljas bort) Finns kvitto och originallåda till det mesta. Allt är pedant skött! Bud? .. och jag säljer min PC med. Lika bra när man ska åka bort & kommer inet vara hemma. Chassi: Fractal Design Arc Svart CPU: Intel® Core i5-2500 Processor Moderkort: MSI P67A-G45 B3, Socket-1155 Ram: Corsair 8GB (KIT) DDR3 1333MHz/CL9/1,6V./XMS3 Nätägg:Corsair HX 650W PSU Hårddisk: Samsung SpinPoint F2EG 1TB Grafikkort: ASUS GeForce GTX 570 1280MB PhysX CUDA DVD brännare: Optiarc AD-7280S SATA .. Windows 7 följer också med. Vad skall ni ha för grejerna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 Vad skall ni ha för grejerna då? Har en köpare som kommer förbi ikväll, han valde bort SSDn och en 2TB disk, så summan landar på 10 000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 Har en del kläder att sälja om någon är sugen. Samt en Loaded Dervish (oranga hjul). väldigt lite använd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 Okej, så vad vill du ha för den och vad blir frakten? Runt 8k hade suttit fint, kan gå ner till 7.5k.. Har ingen aning vad frakten är, och jag har absolut ingen "stress" att sälja datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 Har en del kläder att sälja om någon är sugen. Samt en Loaded Dervish (oranga hjul). väldigt lite använd. Vad ska du ha för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 Har en köpare som kommer förbi ikväll, han valde bort SSDn och en 2TB disk, så summan landar på 10 000 kr. Vad ska du ha för SSD:n? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 Har en köpare som kommer förbi ikväll, han valde bort SSDn och en 2TB disk, så summan landar på 10 000 kr. Grattis isf. Din dator utan hdd kostar inte ens 10k ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 (redigerad) Grattis isf. Din dator utan hdd kostar inte ens 10k ny. Jo, strax över 11 000 enligt Webhallen. Han köpte en 24" skärm, så det ingår i de 10 000 kronorna. Btw Kebab, jag skrev åt dig på Skype Redigerad 23 februari, 2012 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 (redigerad) Vad ska du ha för den? Tänkte mig 2200 för den. Som sagt, VÄLDIGT lite använd. --------------------- Säljer även en Macbook Pro, 2.26 ghz Intel Core 2 Duo från mars 2010 Redigerad 23 februari, 2012 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2012 Jo, strax över 11 000 enligt Webhallen. Han köpte en 24" skärm, så det ingår i de 10 000 kronorna. Btw Kebab, jag skrev åt dig på Skype Jovars, kollade igenom det mer noggrant. Svårt att se specs i telefonen på jobbet. Sen är ju iofs chassi och moderkort grymt överpris, du kan få samma dator med billigare komponenter för 1000-1500:- billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2012 Jovars, kollade igenom det mer noggrant. Svårt att se specs i telefonen på jobbet. Sen är ju iofs chassi och moderkort grymt överpris, du kan få samma dator med billigare komponenter för 1000-1500:- billigare. Jadå, men det där chassit levererar med tanke på priset. Gillar dockningsstationen för interna hårddiskar upptill på den, kabeldragningsmöjligheterna, lättrengörliga dammfilter och kylningen. Helt klart ett lyxchassi, högre pris men även funktionalitet och kvalité. Nåja, sålde iväg den för ca 40 minuter sen, så nu är det nästan tomt i datorrummet. Rena motsatsen i börsen dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 Jag köpte en grej på tradera för 900 spänn och det tillkom frakt separat för det, där dealen var "280 kronor har jag för mig att det skulle bli, och om det är mer så bjuder jag på det". Hämtade hem paketet idag och såg att det inte alls var 280 utan rentav 230. Ska man vara en kärring och fråga om femti spänn av princip eller låter man det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts