Karatemorfar Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 På nya telefoner är det större problem. Beroende på vilken firmware din iPhone har (= när du köpte den, och hur du har utfört dina uppdateringar) kan det vara både jättelätt till näst intill omöjligt att unlocka den. Upplåsning av telefonen ska inte vad jag vet ha något att göra med versionen på telefonen. Versionen har att göra med om man får en tethered telefon eller inte vid jailbrake. Många förväxlar jailbreak med upplåsning. De har inte något med varandra att göra, egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Dock så uppdateras ibland ditt baseband nar du uppgraderar din iOS-version. Och det är då det börjar bli jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Dock så uppdateras ibland ditt baseband nar du uppgraderar din iOS-version. Och det är då det börjar bli jobbigt. Jo, men struntar man i att uppdatera mobilen så går det bra. Jag hade min gamla 3Gs jailbreakad och kunde inte uppdatera den ett och ett halvt år. Inga problem alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Dock så uppdateras ibland ditt baseband nar du uppgraderar din iOS-version. Och det är då det börjar bli jobbigt. Just det, förlåt, det var baseband, inte firmware jag menade. Nu får vi nog sluta diskutera det här innan en mod kommer och dödar oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 (redigerad) You are registered for Spotify Premium until 2012-08-12. Tack för ett fint köp! Fattar du inte att jag blåste dig? Jorden går ju under om 4 månader, IN YOUR FACE Hi Alex, You have recently redeemed a Spotify e-code on your Spotify account. The e-code was originally purchased using stolen credit card details. For this reason, your Spotify account has been disabled. Please be advised that you should only pay for a Spotify subscription or e-code via the Spotify website (http://www.spotify.com), or through authorised resellers. Note that we a not responsible for other sellers. If you wish to continue using Spotify, please create a new Spotify account. Redigerad 1 september, 2011 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Hi Alex, You have recently redeemed a Spotify e-code on your Spotify account. The e-code was originally purchased using stolen credit card details. For this reason, your Spotify account has been disabled. Please be advised that you should only pay for a Spotify subscription or e-code via the Spotify website (http://www.spotify.com), or through authorised resellers. Note that we a not responsible for other sellers. If you wish to continue using Spotify, please create a new Spotify account. Vilken fitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 (redigerad) Vilken fitta. Det löser sig. Chucky skrev idag på msn att han misstänkte att det var något skumt så jag får tillbaka pengarna. Lite surt att förlora massa playlists, men de jag lyssnade på mest kan jag få tillbaka av polare. Inte som att det är chuckys fel direkt. Redigerad 1 september, 2011 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Hi Alex, You have recently redeemed a Spotify e-code on your Spotify account. The e-code was originally purchased using stolen credit card details. For this reason, your Spotify account has been disabled. Please be advised that you should only pay for a Spotify subscription or e-code via the Spotify website (http://www.spotify.com), or through authorised resellers. Note that we a not responsible for other sellers. If you wish to continue using Spotify, please create a new Spotify account. Anmäl honom för bedrägeri! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Anmäl honom för bedrägeri! Läs mitt inlägg ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Det löser sig. Chucky skrev idag på msn att han misstänkte att det var något skumt så jag får tillbaka pengarna. Lite surt att förlora massa playlists, men de jag lyssnade på mest kan jag få tillbaka av polare. Inte som att det är chuckys fel direkt. Skönt att det löste sig, antog att du hade blivit blåst. Är du säker på att du inte kan resubba till dina playlists genom dina vänner? Vet inte hur det är när kontot har blivit avstängt men jag har lyckats komma åt mina gamla listor förr efter att ha råkat tagit bort dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Skönt att det löste sig, antog att du hade blivit blåst. Är du säker på att du inte kan resubba till dina playlists genom dina vänner? Vet inte hur det är när kontot har blivit avstängt men jag har lyckats komma åt mina gamla listor förr efter att ha råkat tagit bort dem. Jodå, har fått tillbaka några playlists nu i alla fall. Min stora blandade playlist hade jag dolt, så den har jag inte kommit åt ännu. Vet att några kompisar subbat till den så jag får be nån av dem skicka den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Inte hans fel? Har för mig att han sa att han vunnit det? Hur fick han tag i dem då? Fick han bara dem och misstänkte inte att de var snodda? Och skulle han bara få det av nån som snott det? Luktar bränd fisk här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Inte hans fel? Har för mig att han sa att han vunnit det? Hur fick han tag i dem då? Fick han bara dem och misstänkte inte att de var snodda? Och skulle han bara få det av nån som snott det? Luktar bränd fisk här... Lägg ner nu... Han får pengarna tillbaka, case closed. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Kom på att jag förut fick en nyckel till Windows 7 från chucky.swe som helt plötsligt slutade fungera. Jag är, skämtsamt, med på Vice konspiratoriska spår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Kom på att jag förut fick en nyckel till Windows 7 från chucky.swe som helt plötsligt slutade fungera. Jag är, skämtsamt, med på Vice konspiratoriska spår. Sååå, dialogen i din signatur, vart kommer den ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Inte hans fel? Har för mig att han sa att han vunnit det? Hur fick han tag i dem då? Fick han bara dem och misstänkte inte att de var snodda? Och skulle han bara få det av nån som snott det? Luktar bränd fisk här... Jag låter chucky själv förklara så jag inte citerar fel. Tror på honom, och jag får pengarna tillbaka. That's it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 Jag låter chucky själv förklara så jag inte citerar fel. Tror på honom, och jag får pengarna tillbaka. That's it. ... Väntar dock fortfarande på pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 (redigerad) Säljes: Digitalpiano Yamaha Arius YDP 140 http://www.tradera.com/Yamaha-Arius-YDP-140-auktion_210403_140791076 Köp nu 4500 kr! (Nypris: 9900 kr) Redigerad 4 oktober, 2011 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2011 Är det någon här som har Tintin-album som ligger och skräpar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 (redigerad) Klick! Ytterligare -10:- för Gtasajtare! Btw, vad tycker ni om bilderna? pretty nice right? Redigerad 25 oktober, 2011 av Vice. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts