Flaskan Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 6600! 8300! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 Över 10 lök. Not bad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 That be sum crazy shit 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 (redigerad) 11800! Det var då det sjukaste! Grattis!!! "TLSALESAB"? Ett telefoniföretag? http://www.tlsales.se/ Redigerad 14 augusti, 2011 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 11800! Det var då det sjukaste! Grattis!!! "TLSALESAB"? Ett telefoniföretag? http://www.tlsales.se/ Hmm, de säljer nog nummret till ett företag snordyrt! Lär ju säljas för 50 lök eller mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 (redigerad) En laptop önskas köpas. Vilket skit som helst bara den funkar att skriva/Surfa på. Den är till Victoria. Eftersom hon pluggar och jag bara har en 72% tjänst + timanställning så kan jag inte betala så mycket. Jag är ap-fattig. (men okej allt är relativt) Hur som helst, skulle bli FETT glad om nån av er har nån gammal dator liggande som ni kan tänka er sälja till mig. Redigerad 16 augusti, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 Jag vill köpa en iPhone! Helst en fyra, men om någon har en trea till salu så går det också väldigt bra! Snälla, hör av er! Tänk, vad roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 Jag vill köpa en iPhone! Helst en fyra, men om någon har en trea till salu så går det också väldigt bra! Snälla, hör av er! Tänk, vad roligt! Min trea blir till salu så snart Apple bestämmer sig för att släppa femman. Om du inte fått tag på någon tills dess så vet du vart det finns en i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 En laptop önskas köpas. Vilket skit som helst bara den funkar att skriva/Surfa på. Den är till Victoria. Eftersom hon pluggar och jag bara har en 72% tjänst + timanställning så kan jag inte betala så mycket. Jag är ap-fattig. (men okej allt är relativt) Hur som helst, skulle bli FETT glad om nån av er har nån gammal dator liggande som ni kan tänka er sälja till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2011 Min trea blir till salu så snart Apple bestämmer sig för att släppa femman. Om du inte fått tag på någon tills dess så vet du vart det finns en i alla fall. Okej, nice! Är dock i ganska stort behov redan nu, men bra att veta! Anyone else? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2011 Okej, nice! Är dock i ganska stort behov redan nu, men bra att veta! Anyone else? Spelar det någon roll om telefonen är låst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 Spelar det någon roll om telefonen är låst? Det beror på. Jag har Telia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Det beror på. Jag har Telia. Okok, jag har Halebop, så min är antagligen låst till Telia/Halebop, ska kolla upp det när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Okok, jag har Halebop, så min är antagligen låst till Telia/Halebop, ska kolla upp det när jag kommer hem. Du kan köpa chippet som Plasir köpte så blir din telefon olåst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Du kan köpa chippet som Plasir köpte så blir din telefon olåst Eller bara jailbreaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Eller bara jailbreaka? Hjälper väl inte med att jailbreaka. Var har du hört det? Brorsans telefon är JB och den är fortfarande låst till Telia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Hjälper väl inte med att jailbreaka. Var har du hört det? Brorsans telefon är JB och den är fortfarande låst till Telia Man jailbreakar telefonen, går in i Cydia och kör igång Ultrasn0w (tror det heter så). Då kan man använda vilket sim som helst. Inga problem alls. Gjorde detta med mina gamla 3GS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 (redigerad) Inga problem alls. Gjorde detta med mina gamla 3GS På nya telefoner är det större problem. Beroende på vilken firmware din iPhone har (= när du köpte den, och hur du har utfört dina uppdateringar) kan det vara både jättelätt till näst intill omöjligt att unlocka den. Redigerad 24 augusti, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Du kan köpa chippet som Plasir köpte så blir din telefon olåst Fast ska jag sälja telefonen spelar det inte mig nån större roll, det får köparen fixa i så fall.. Men bra tips iaf, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Ni kan få köpa mitt chip om ni vill hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts