Renard Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 Chanserna att någon nappar ökar ju markant om du ligger under priserna på Blocket. Om du nu är seriöst intresserad av att sälja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 (redigerad) La noire ganska billigt Tar ni det för köp nu får ni Gtasajten-pris: 320 spänn inkl. fri frakt. Redigerad 7 juni, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 La noire ganska billigt Tar ni det för köp nu får ni Gtasajten-pris: 320 spänn inkl. fri frakt. Fy skam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Fy skam Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 La noire ganska billigt Tar ni det för köp nu får ni Gtasajten-pris: 320 spänn inkl. fri frakt. Sålt. Gick som smör i solsken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2011 Va? Glöm det Vice. Det är bara jag, den gammla gubbstrutten, som surar över att du säljer L.A. Noire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2011 MacBook Pro 13" till salu. Köpt Mars 2010. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2011 (redigerad) Säljes: Presentkort på 300kr @ GAME. Pris.. tja, 300kr eller strax under, inga skambud Måste användas i butik och jag bor typ 1½ timme från den närmsta Redigerad 14 juni, 2011 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Iphone 4! 32 Gig. 1000:- 3 års garanti. Problem: Sprucket glas: Kostnad att laga 2000:- (Vid byte så byts även skärmen eftersom den nu mera är ihopklistrad med skärmen. Vilket gör att det inte syns att skärmen har bytts. Garantin kommer alltså att gälla. Detta går jag i god för. Alla mina kontakt uppgifter kommer att lämnas ut vid en ev affär. Så om ev. problem skulle uppstå så så kan jag kontaktas. Fråga, Varför lagar du inte den själv och säljer: Svar: Brukar jag alltid göra, säljer och köper mycket på tradera, men pga tidsbrist, och i första hand, för att vara shysst mot er, vill jag ge er detta erbjudande som faktiskt är riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Iphone 4! 32 Gig. 1000:- 3 års garanti. Problem: Sprucket glas: Kostnad att laga 2000:- (Vid byte så byts även skärmen eftersom den nu mera är ihopklistrad med skärmen. Vilket gör att det inte syns att skärmen har bytts. Garantin kommer alltså att gälla. Detta går jag i god för. Alla mina kontakt uppgifter kommer att lämnas ut vid en ev affär. Så om ev. problem skulle uppstå så så kan jag kontaktas. Fråga, Varför lagar du inte den själv och säljer: Svar: Brukar jag alltid göra, säljer och köper mycket på tradera, men pga tidsbrist, och i första hand, för att vara shysst mot er, vill jag ge er detta erbjudande som faktiskt är riktigt bra! Skrev i den andra tråden. Men ser här att det är en fyra.. Kontakta mig. är intresserad Vill gärna se lite bilder på resten av telefonen osv Så man vet lite mer om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Iphone 4! 32 Gig. 1000:- 3 års garanti. Problem: Sprucket glas: Kostnad att laga 2000:- (Vid byte så byts även skärmen eftersom den nu mera är ihopklistrad med skärmen. Vilket gör att det inte syns att skärmen har bytts. Garantin kommer alltså att gälla. Detta går jag i god för. Alla mina kontakt uppgifter kommer att lämnas ut vid en ev affär. Så om ev. problem skulle uppstå så så kan jag kontaktas. Fråga, Varför lagar du inte den själv och säljer: Svar: Brukar jag alltid göra, säljer och köper mycket på tradera, men pga tidsbrist, och i första hand, för att vara shysst mot er, vill jag ge er detta erbjudande som faktiskt är riktigt bra! Msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Lägger upp bilder om nån minut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 (redigerad) På den här bilden har jag tryckt på den runda knappen så att ni ser att den fungerar Öppnar genom att röra skärmen Kolla på apparna till höger. Ni ser att de är halva eftersom jag flyttat skärmen lite, så tutchskärmen fungerar Alltså: Allt fungerar. Bubblorna på skärmen är skyddsplasten som bubblat sig. Skärmen är alltså slät. Inga skärvor som sticker ut eller fattas. Värt att nämna, telefonen är bunden till telia. Vi har alltid haft Comviq, men är supernöjda med Telia faktiskt. Så de rekommenderas faktiskt. Redigerad 4 juli, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Haha, det var ju ingen liten jävla spricka iaf. =D 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Om det är fler som är intresserade så får ni avgöra så jag inte behöver ta ställning och göra nån besviken. Förslagsvis genom att lägga på en 50 lapp eller nått tills nån lägger sig. Jag har hittat en i Malmö som lagar telefonen för 1800:- och då är det med originaldelar. Finns säkert nån i era län med som kan göra det för samma pris eller billigare. Finns säkert de i Malmö som gör det ännu billigare. Har inte letat speciellt länge. Jag kan om intresse finns, tänka mig att lämna in den åt er och skicka den lagad, om det nu skulle vara så att ni inte hittar någon som lagar den åt er. Googla upp någon som ni vill att jag skall ta den till i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Om det är fler som är intresserade så får ni avgöra så jag inte behöver ta ställning och göra nån besviken. Förslagsvis genom att lägga på en 50 lapp eller nått tills nån lägger sig. Jag har hittat en i Malmö som lagar telefonen för 1800:- och då är det med originaldelar. Finns säkert nån i era län med som kan göra det för samma pris eller billigare. Finns säkert de i Malmö som gör det ännu billigare. Har inte letat speciellt länge. Jag kan om intresse finns, tänka mig att lämna in den åt er och skicka den lagad, om det nu skulle vara så att ni inte hittar någon som lagar den åt er. Googla upp någon som ni vill att jag skall ta den till i så fall. Jag vill ha den. Jag tar den! PM! Adda din msn o terra dig på fb också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Haha, det var ju ingen liten jävla spricka iaf. =D Ah ser värre ut än det är. Kolal första bilden. Och om man håller tuppen uppe i vänstra hörnet syns nästan ingenting alls... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Av ren nyfikenhet, vet du hur det gick till när telefonen tappades? Undrar lite vilken sorts höjd/underlag det krävs för att skärmen ska spricka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Av ren nyfikenhet, vet du hur det gick till när telefonen tappades? Undrar lite vilken sorts höjd/underlag det krävs för att skärmen ska spricka. Nyktert tillstånd. ~ 1m asfalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Nyktert tillstånd. ~ 1m asfalt Va? En meter bara? Det ser ut som den blivit överkörd av en bil ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts