Karatemorfar Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Eftersom jag vill göra som alla andra i världen och köpa en iPhone 4, så säljer jag min iPhone 3GS. Men, frågan är om det finns några som är intresserade av den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Eftersom jag vill göra som alla andra i världen och köpa en iPhone 4, så säljer jag min iPhone 3GS. Men, frågan är om det finns några som är intresserade av den? Beror nog lite på hur mycket du vill ha för den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Eftersom jag vill göra som alla andra i världen och köpa en iPhone 4, så säljer jag min iPhone 3GS. Men, frågan är om det finns några som är intresserade av den? Jag är intresserad. Pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Har ett oanvänt kvitto på 150:- laddning för ett kontantkort från TRE. Om det är någon som vågar lita på mig och som jag känner att jag kan lita på som är intresserad kan jag skicka siffrorna. Det är några månader gammal och därför svårt att se vad det står på kvittot men självklart kan jag skicka en bild på det vid köp också. 100:-? (vet att det inte låter så seriöst men brorsan är 13 o fortfarande dum i huvudet så han vet inte vad han har för operatör vilket resulterade i att han fick med sig 150 spänn o kom hem med TRE istället för Telia.. Idiot! Tänkte jag skulle bli av med det till någon vänlig person. Så man slipper ha lagt ut pengar på något man inte har användning för) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Nån som har Ice Climber till NES (European Version)? Måste ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 SÄLJES! Säljer FIFA 10 för.. ja ska vi säga 200:-? Hör av sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 SÄLJES! Säljer FIFA 10 för.. ja ska vi säga 200:-? Hör av sig Kolla på Prisjakt innan du sätter sådana ockerpriser. Om det är PC, PS3 eller X360 vore också intressant att veta, hehu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 Kolla på Prisjakt innan du sätter sådana ockerpriser. Om det är PC, PS3 eller X360 vore också intressant att veta, hehu. Äh! Jag ade bråttom! Inte tid o kolla upp skiten. O klart jag sätter ockerpriser på nåt sånt. Får man det sålt så får man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 Äh! Jag ade bråttom! Inte tid o kolla upp skiten. O klart jag sätter ockerpriser på nåt sånt. Får man det sålt så får man Ja och det är helt sjukt att du har mage att göra det här. Tanken är lite att man skall sälja det lite till kompispris här. Annars kan man hålla sig till blocket. Kolla de saker jag sålt så ser du att de är ganska billiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Ja och det är helt sjukt att du har mage att göra det här. Tanken är lite att man skall sälja det lite till kompispris här. Annars kan man hålla sig till blocket. Kolla de saker jag sålt så ser du att de är ganska billiga. För jag var jätteallvarlig... Än en gång bråttom och slängde bara ut det för ett pris. Förlåt allihopa som läst det och börjat gråta floder över det hutlösa priset. Va'nte meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 DUBBEL! Men ny produkt! Har en sprillans ny Nokia 5800 XpressMusic till salu för 2000:- och kanske lite billigare tom om det blir en snabb affär. Varför den är ny är för att jag lämnat in en likadan för lagning antalet gånger och fått den reklamerad. Fick då tillbaks en likadan fast helt ny. Kostar 2400 som billigast på prisjakt. Intressenter må höre av sai! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Kostar 2400 som billigast på prisjakt. Myt. Billigaste var på 2049kr. Billigaste som hade varan i lager låg på 2185kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Myt. Billigaste var på 2049kr. Billigaste som hade varan i lager låg på 2185kr. Myt tycker jag är lite att ta i. billigaste när jag kollade med frakt låg på 2400:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Säljer en Sony Ericsson C902i. Använd och ser ut därefter, nött i kanter och liknande men fungerar felfritt. Med kartong, laddare och allt det där vanliga tramset. Behöver du en ny mobil eller bara en billig tillfällig mobil av någon anledning är detta en sjukt bra nalle. 5-megapixelkamera, 4 gb minneskort ingår, etc. 400 spänn, billigare om du är snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Säljer en Sony Ericsson C902i. Använd och ser ut därefter, nött i kanter och liknande men fungerar felfritt. Med kartong, laddare och allt det där vanliga tramset. Behöver du en ny mobil eller bara en billig tillfällig mobil av någon anledning är detta en sjukt bra nalle. 5-megapixelkamera, 4 gb minneskort ingår, etc. 400 spänn, billigare om du är snabb. Operatörslåst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Säljer en Sony Ericsson C902i. Använd och ser ut därefter, nött i kanter och liknande men fungerar felfritt. Med kartong, laddare och allt det där vanliga tramset. Behöver du en ny mobil eller bara en billig tillfällig mobil av någon anledning är detta en sjukt bra nalle. 5-megapixelkamera, 4 gb minneskort ingår, etc. 400 spänn, billigare om du är snabb. Sambons lur är sönder och hon måste ha en ny tillfällig. Funkar den som den ska? Skador? Bilder på den, fram och baksida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Operatörslåst? Ej operatörslåst. Sambons lur är sönder och hon måste ha en ny tillfällig. Funkar den som den ska? Skador? Bilder på den, fram och baksida? Den funkar perfekt, är inte det minsta defekt "innantill". Det enda som är "trasigt" är att man ser att den är använd med lite repor och färgbortskrap på silverkanterna. Inget överdrivet, den är fräsch men lite nött. Den kan givetvis skickas, kan i sådana fall lägga den på lådan imorgon. Men köparen får stå för frakten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Känner att jag inte behöver sitta med ett extra ATI (Sapphire) HD4870, så tänkte sälja det för kanske en 900kr. Går visserligen kanske att diskutera i viss mån. Ser ut så här: http://img833.imageshack.us/img833/450/sapphirehd487004.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Finns det intresse för 64 nummer av Illustrerad Vetenskap från 2000-talets första hälft? Inte säker, men tror att årgångarna 2002-2003-2004 är kompletta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Finns det intresse för 64 nummer av Illustrerad Vetenskap från 2000-talets första hälft? Inte säker, men tror att årgångarna 2002-2003-2004 är kompletta. Har jag förstått dig rätt om jag tror att du ger bort dem gratis, bortsett från porto? Jag har senare, kompletta årgångar. Fram tills idag tror jag. Farsan köper varje nummer sen får jag dem. Vill du ha dem, eller någon annan så bara säg till. Vi kanske kan byta Kebab? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts