Plaisir Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Jag var först!!11!1 Vi får se vem RavenE gillar mest! Damn! han kommer ju vara bror duktig o välja den som va först. Jag får väl se mig besegrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 (redigerad) Damn! han kommer ju vara bror duktig o välja den som va först. Jag får väl se mig besegrad. Bara därför borde han köra auktion ...auktion. .......auktion. Redigerad 11 februari, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Bara därför borde han köra auktion Tystttttt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Bara därför borde han köra auktion ...auktion. .......auktion. Njae. Det vore inte rätt känns det som. Även om det ju faktiskt skulle öka mina chanser avsevärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 (redigerad) Är det någon som är sugen på att köpa ett par sprillans nya WeSC Bongo? Ligger i förpackningen, har aldrig använt dem. Teknisk info: - Typ: 40mm Power Drivers. - 1khz Sensitivitet: 120 dB. - Impedans: 33 Ohm. - Frekvensområde: 20-20 001 Hz. - Plugg: 3,5 Stereo - Sladd: 0,5m + 1,0m förlängning TPE. - Vikt: 147g. (Inte mina på bilden, men mina är exakt lika.) Redigerad 11 februari, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Bara därför borde han köra auktion Ja! Frakten ser ut att gå på.. Max 200, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Ja! Frakten ser ut att gå på.. Max 200, typ. Kolla med DHL, Kan vara billigare än posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Till Giz: Jag har ett liknande system av Logitech, säg ett pris så kan du hämta upp det, Plaisir får Lalex'. Win - win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Är det någon som är sugen på att köpa ett par sprillans nya WeSC Bongo? Ligger i förpackningen, har aldrig använt dem. Teknisk info: - Typ: 40mm Power Drivers. - 1khz Sensitivitet: 120 dB. - Impedans: 33 Ohm. - Frekvensområde: 20-20 001 Hz. - Plugg: 3,5 Stereo - Sladd: 0,5m + 1,0m förlängning TPE. - Vikt: 147g. (Inte mina på bilden, men mina är exakt lika.) För? Jag har redan ett par, men vore kul med två i olika färger. De är sjukt lätta att plocka isär och lacka om (om du inte gillade färgen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 För? Jag har redan ett par, men vore kul med två i olika färger. De är sjukt lätta att plocka isär och lacka om (om du inte gillade färgen) Inte färgen jag gillar. Tyckte dem inte var sköna att ha på huvet, och jag behöver inte. Hm, 500kr+frakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Inte färgen jag gillar. Tyckte dem inte var sköna att ha på huvet, och jag behöver inte. Hm, 500kr+frakt? Då har du ju använt dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 (redigerad) Då har du ju använt dem. Jag tog ur dem ur kartongen, satte dem på huvet, hade på dem på huvet i max 10 sek. La tillbaka dem i lådan.. så.. Redigerad 12 februari, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Någon på forumet som vill bli av med sitt gamla nes? Massa pluspoäng om ni har Mega man 1 och/eller 2 Kan tänka mig byta mitt ps3 + spel ( som jag nämnde någon sida bak) om ni lägger några tusen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Köpes: iPod Touch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Någon på forumet som vill bli av med sitt gamla nes? Massa pluspoäng om ni har Mega man 1 och/eller 2 Kan tänka mig byta mitt ps3 + spel ( som jag nämnde någon sida bak) om ni lägger några tusen också Hur många tusen snackar vi om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Hur många tusen snackar vi om? Runt 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Nån som har ett Uncharted 2 till salu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Är det någon här på sajten som har ett HD4xxx grafikkort till salu? (Ej nyare) Pm:a isf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 (redigerad) Lian Li PC-V1100B Plus http://www.motherboards.org/images/reviews...e/1806_p2_1.jpg Sålt Redigerad 23 april, 2010 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Är det någon här på sajten som har ett HD4xxx grafikkort till salu? (Ej nyare) Pm:a isf! Asus HD4870x2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts