Vice. Skrivet 4 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Dead Space Jag slänger in 50 spänn för Dead Space. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 (redigerad) Intressekoll. Playstation 3 - Budgetversionen ( 40 gig) x2 handkontroller Army of two Dead Space GTA IV Metal Gear Solid 4 - Guns of the Patriots Finns i göteborg, kan även skickas om ni står för frakten Hur mycket för konsolen och handkontrollerna? Inte direkt intresserad just nu för får in riktigt med pengar på ett par månader, men ändå, alltid bra att veta utifall. Redigerad 4 januari, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 Nintendo 8-bit med 17st orginalspel, finns orginalkartong kvar till några spel, 3 handkontroller, en joystick, samt den där pistolen till spelet "duck hunt"... Sen har jag ett sega megadrive 16 bit med 3st orginalspel och en handkontroll. Ger mer info om någon är intresserad, kan sälja lösa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 Intressekoll. Playstation 3 - Budgetversionen ( 40 gig) x2 handkontroller Army of two Dead Space GTA IV Metal Gear Solid 4 - Guns of the Patriots Finns i göteborg, kan även skickas om ni står för frakten Hade du tänkt allt som ett paket eller är du villig att sälja lösa spel? Vad tar du för GTA IV isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 Hur mycket för konsolen och handkontrollerna? Inte direkt intresserad just nu för får in riktigt med pengar på ett par månader, men ändå, alltid bra att veta utifall. Hade du tänkt allt som ett paket eller är du villig att sälja lösa spel? Vad tar du för GTA IV isf? Allt i ett paket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Nintendo 8-bit med 17st orginalspel, finns orginalkartong kvar till några spel, 3 handkontroller, en joystick, samt den där pistolen till spelet "duck hunt"... Sen har jag ett sega megadrive 16 bit med 3st orginalspel och en handkontroll. Ger mer info om någon är intresserad, kan sälja lösa spel. Jag är intresserad. Hur mycket med frakt för rubbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Bioshock. 100:- 25 i frakt. Billigare kan ni inte få det. Kan signera fodralet gratis om ni skulle vilja. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Bioshock. 100:- 25 i frakt. Billigare kan ni inte få det. Kan signera fodralet gratis om ni skulle vilja. =) PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 PS3? Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Japp! Jag är helt klart intresserad, kontakta mig på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Saw Saw the game säljes för vrakrpiset 320:- inkl frakt. Mycket spännande spel, kan bli något preparativt under vissa ställen i spelet, men annars är det ett helt okej spel. Hör av er snarast vid intresse, annars åker det ut på tradera. Kan hålla det ett tag om ni vill, men då måste ni säga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Nintendo 8-bit med 17st orginalspel, finns orginalkartong kvar till några spel, 3 handkontroller, en joystick, samt den där pistolen till spelet "duck hunt"... Sen har jag ett sega megadrive 16 bit med 3st orginalspel och en handkontroll. Ger mer info om någon är intresserad, kan sälja lösa spel. Är det sålt ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Logitech X-530 http://fidelgonzo.com/webs/SALE/X-530.jpg Har ett sådant ljudsystem till övers. Säg.. 400:-? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Logitech X-530 http://fidelgonzo.com/webs/SALE/X-530.jpg Har ett sådant ljudsystem till övers. Säg.. 400:-? *signar intresseanmälan* msn msn msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Logitech X-530 http://fidelgonzo.com/webs/SALE/X-530.jpg Har ett sådant ljudsystem till övers. Säg.. 400:-? Argh! Jag vill ha! Verkligen. Har inga högtalare als för tillfället då jag spräckte mina Gizmo! Finn lite pitty i ditt hjärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Argh! Jag vill ha! Verkligen. Har inga högtalare als för tillfället då jag spräckte mina Gizmo! Finn lite pitty i ditt hjärta Fuuu sitter på +5 år gamla labtec med totalt 6watt of powah, den vänstra högtalaren har lagt av helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Fuuu sitter på +5 år gamla labtec med totalt 6watt of powah, den vänstra högtalaren har lagt av helt Du har ju åtminstone den vänsta kvar. Jag har ingen! och inget att ersätta med heller för mina högtalare till skärmen har också lagt av av någon anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 http://www.blocket.se/hela_sverige?q=dator...ca=11&md=th Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Du har ju åtminstone den vänsta kvar. Jag har ingen! och inget att ersätta med heller för mina högtalare till skärmen har också lagt av av någon anledning Jag var först!!11!1 Vi får se vem RavenE gillar mest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts