Curly Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 (redigerad) Missade den detaljen. Tack. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=32057 ? Yes, stämmer bra det. Pris har jag ingen som helst aning om. Bud! Inte alls den där, länken avser den gamla utan inbyggd autofokusmotor. Redigerad 23 juli, 2009 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Inte alls den där, länken avser den gamla utan inbyggd autofokusmotor. Phew, tack! http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=184304 is the one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 (redigerad) Hur var det nu, är det någon som är intresserad av objektivet? Annars åker det ut på Blocket/Tradera. Njaaa. Efter en lång tvekan beställde jag mig ett Nikkor AF-S DX 55-200 ED VR istället. Redigerad 23 juli, 2009 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Finns det intresse för köp av begagnade kläder? Jag har alldeles för stor garderob och det är mycket jag aldrig använder (dessutom är jag i behov av pengar för tillfället). Om någon är det minsta intresserad kan jag slänga upp bilder på tröjor och t-shirts, storlekar S-L. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Finns det intresse för köp av begagnade kläder? Jag har alldeles för stor garderob och det är mycket jag aldrig använder (dessutom är jag i behov av pengar för tillfället). Om någon är det minsta intresserad kan jag slänga upp bilder på tröjor och t-shirts, storlekar S-L. Jag är i alla fall väldigt nyfiken! Så ja, intresse finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 Finns det intresse för köp av begagnade kläder? Jag har alldeles för stor garderob och det är mycket jag aldrig använder (dessutom är jag i behov av pengar för tillfället). Om någon är det minsta intresserad kan jag slänga upp bilder på tröjor och t-shirts, storlekar S-L. låter intressant, kör på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 Jag är i alla fall väldigt nyfiken! Så ja, intresse finns. låter intressant, kör på :yes:! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Hej på er var ett tag sen sist, den här tråden är lite gammal men jag gör ett försök här också. Köpes: Harvest moon till Super Nintendo http://wiiclube.uol.com.br/blog/wp-content/uploads/2008/02/harvestmoon_box_snes.jpg Är väldigt sugen på att få tag på detta spel och kan betala bra. Det spelar ingen roll om det finns box eller inte, men det är ju ett litet + Är inte jätte aktiv här så är det någon som har så kan ni maila mig på gunnar65@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 (redigerad) Tänkte försöka sälja min Nokia Xpressmusic 8500. Jag har haft den i 20 dagar ungefär. Helt oskadad, låda, manualer å all skit finns. Lägsta butikspriset ligger på 2.7k, jag kan tänka mig att lägga mig lite under, 2.5ish. Redigerad 22 september, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 GAME ger mig 300 för det, på tradera får man garanterat mer. Men eftersom jag vill ha en relativt snabb affär så tänkte jag höra om någon här är intresserad, innan jag lägger ut det på Tradera. Ni får det alltså för priset som GAME köper in det för, 300:- vilket är ett väldigt bra pris. Billigare hittar ni inte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 GAME ger mig 300 för det, på tradera får man garanterat mer. Men eftersom jag vill ha en relativt snabb affär så tänkte jag höra om någon här är intresserad, innan jag lägger ut det på Tradera. Ni får det alltså för priset som GAME köper in det för, 300:- vilket är ett väldigt bra pris. Billigare hittar ni inte det! Först hyllar du spelet som fan och sen vill du sälja det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Först hyllar du spelet som fan och sen vill du sälja det? Haha jo men jag har klarat det till 100% och kommer inte spela om det. Fallout 3 får strax en del nya banor och dessutom älskar jag det spelet så det har jag behållit. Detta är oxå sjukt bra men jag kommer som sagt inte spela om det. Tror jag i alla fall, i så fall köper jag det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Hej på er var ett tag sen sist, den här tråden är lite gammal men jag gör ett försök här också. Köpes: Harvest moon till Super Nintendo http://wiiclube.uol.com.br/blog/wp-content/uploads/2008/02/harvestmoon_box_snes.jpg Är väldigt sugen på att få tag på detta spel och kan betala bra. Det spelar ingen roll om det finns box eller inte, men det är ju ett litet + Är inte jätte aktiv här så är det någon som har så kan ni maila mig på gunnar65@hotmail.com Om nån har det till gameboy så köper jag gärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Om nån har det till gameboy så köper jag gärna! Finns på Tradera billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 (redigerad) Jag hatar att ha samma en skiva av en artist när jag även har skivan på datorn, det känns som en onödig grej att ha bara för att ägandets skull. Jag är en väldigt omateriell person och jag hatar att ha saker i överflöd så därför bestämmer jag mig för att sälja mina skivor och jag tänkte att jag kan lika gärna slänga upp dem här också för att se om intresset finns. Dessa säljs: Jurassic 5 - Feedback Blink 182 - Cheshire Cat Blink 182 - Blink 182 Blink 182 - Dude Ranch Blink 182 - Take Of Your Pants And Jacket (utan fodral) System Of A Down - Toxicity Ramones - Loud, Fast Ramones: Their Toughest Hits (L.E. Bonus Disc "Live in London") HIM - Razorblade Romance Millencolin - Home From Home Red Hot Chili Peppers - Californication Eminem - The Marshall Mathers LP Slipknot - IOWA Green Day - Shenanigans Bad Religion - Punk Rock Songs (The Epic Years) Sum 41 - All Killer No Filler Linkin Park - Hybrid Theory Simple Plan - Still Not Getting Any... Travis - The Invisible Band Caesars - Paper Tigers (Den är även signerad av medlemmarna så den vill jag ha extra för isf) Nirvana - Nevermind (men halva omslaget är avklippt pga av en sick ass party) Alice Cooper - Love It to Death (har även två till album) Jag tänkte mig 50:-/st men kan gå lägre om någon köper fler samtidigt. PM'a om du är intresserad. BTW så köper ni alla Blink 182 skivorna så får ni "Take Of Your Pants And Jacket" samt orginalfodralet till "Enema of the State" gratis. Redigerad 24 september, 2009 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 (redigerad) Jag hatar att ha samma en skiva av en artist när jag även har skivan på datorn, det känns som en onödig grej att ha bara för att ägandets skull. Jag är en väldigt omateriell person och jag hatar att ha saker i överflöd så därför bestämmer jag mig för att sälja mina skivor och jag tänkte att jag kan lika gärna slänga upp dem här också för att se om intresset finns. Dessa säljs: Jurassic 5 - Feedback Blink 182 - Cheshire Cat Blink 182 - Blink 182 Blink 182 - Dude Ranch Blink 182 - Take Of Your Pants And Jacket (utan fodral) System Of A Down - Toxicity Ramones - Loud, Fast Ramones: Their Toughest Hits (L.E. Bonus Disc "Live in London") HIM - Razorblade Romance Millencolin - Home Freom Home Red Hot Chili Peppers - Californication Eminem - The Marshall Mathers LP Slipknot - IOWA Green Day - Shenanigans Bad Religion - Punk Rock Songs (The Epic Years) Sum 41 - All Killer No Filler Linkin Park - Hybrid Theory Simple Plan - Still Not Getting Any... Travis - The Invisible Band Caesars - Paper Tigers (Den är även signerad av medlemmarna så den vill jag ha extra för isf) Nirvana - Nevermind (men halva omslaget är avklippt pga av en sick ass party) Alice Cooper - Love It to Death (har även två till album) Jag tänkte mig 50:-/st men kan gå lägre om någon köper fler samtidigt. PM'a om du är intresserad. Skulle vara intressant o veta vad det är för kvalité på skivorna. Repor o sånt? Skick* Redigerad 24 september, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Skulle vara intressant o veta vad det är för kvalité på skivorna. Repor o sånt? Kanske lite på vissa av dem äldre (men absolut ingenting överdrivet), Och den största repan sitter på själva plastfodralet på en av skivorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Slipknot - IOWA Vilket fodral är det? Jag har det röda. Har du det vita eller "holografiska"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Vilket fodral är det? Jag har det röda. Har du det vita eller "holografiska"? jepp jag har det vita "holografiska"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 Tänkte försöka sälja min Nokia Xpressmusic 8500. Jag har haft den i 20 dagar ungefär. Helt oskadad, låda, manualer å all skit finns. Lägsta butikspriset ligger på 2.7k, jag kan tänka mig att lägga mig lite under, 2.5ish. Är inte intresserad av att köpa, men varför säljer du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts