Vice. Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) Välkommen till Gtasajtens nya tråd: KÖP & SÄLJ Denna tråd är spammfri. Vill styra upp denna tråd så att det är enkelt för alla användare att snabbt ta åt sig vad varje sälj eller köp handlar om.. Läs nedanstående INNAN ni annonserar: Att skriva en annons: Annonsens rubrik: I rubriken skall följande finnas med: * Om du ska Sälja eller Köpa. * Vad är det du ska Sälja eller vill Köpa. * Är det så att du vill sälja till Högstbjudande så sätt ut "Högstbjudande" i din rubrik.. I annonsen skall följande finnas med: * Priset på det du vill sälja om det är en säljannons. Exempel på hur en annons kan se ut: Gunghäst säljes! Säljer min Gunghäst. Den är 14 år gammal men är i fint skick! Pris: 47. 892:- ------------------------------------------------o------------------------------------------------ Högstbjudande: Glöm inte att sätta ett sista datum för Budgivningen. Vill du ha ett lägsta pris så skriv ut det i din annonstext. Länkar I annonsens text får du lägga länkar som beskriver din produkt som du vill köpa eller sälja. Du får INTE länka till kommersiella sidor i "smygreklamsanda" Bara privata annonser Du får bara sälja saker privat, inga företagsannonser får förekomma. Följ Svea Rikets lagar: Du får inte sälja olagliga eller annan typ av tjänst eller vara som inte vi anser vara "rumsrena", fråga någon Adminsen/Moderatorerna om du är osäker INNAN du annonserar. Tänk på att grova överträdelser antagligen medför bann. Övrigt: Respektera att det inte skall förekomma spamm utan detta är en strikt tråd där du som köpare o säljare ska kunna sälja dina grejor i lugn och ro utan massa ovidkommande inlägg. Gtasajten.com har inget ansvar över de affärer/byten eller likande som förekommer. Alla affärer sker alltså på eget ansvar! Ett hett tips är att använda er av Payson när ni betalar, för att undvika att bli lurade. Oseriösa annonser skall heller inte förekomma. Hoppas att denna tråd blir värdefull. =) //Vice Redigerad 13 september, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Du borde påvisa lite bättre att gtasajten inte har något överhuvudtaget med köpen att göra. I övrigt såg det bra ut tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) SÅLD Redigerad 29 december, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Okej, får väl vara först ut med min anons då. btw anvarar gtasajten för köp som är lyckade? Antar också att ev affär snackas om via PM och INTE i tråden. Frågor om det som skall säljas bör man väl få posta? Det jobbiga är om det blir en massa diskussioner om saker och ting som är helt orelevanta i sammanhanget. Därför kan vi väl försöka har så många annonser/erbjudande som möjligt i tråden och så så diskussioner som möjligt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Jag är lite nyfiken på om någon har de gamla GTA-spelen till PS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 (redigerad) Jag är lite nyfiken på om någon har de gamla GTA-spelen till PS? Jag har Gta london, och 1:an med tror jag. Gta London är för övrigt komplett och i fint skick. Redigerad 14 september, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Om nån har en iphone som ska säljas så kan ni ju höra av er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 (redigerad) Jag är lite nyfiken på om någon har de gamla GTA-spelen till PS? Jag har GTA2, komplett med fodral och manual. Redigerad 14 september, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Syrrans svarta iPod Video 30gb i jättebra skick. Hade tänkt sig 1300. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Trodde du var seriös med gunghästen och priset först. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Kan skriva upp lite random saker, om det är något som låter intressant på vilket sätt det nu kan vara så kan jag ge mer information. PSP Giga pack+spel. iPod G5, 30GB, glapp i kontakthålet. 15GB 1,8"-hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Jag har Gta london, och 1:an med tror jag. Gta London är för övrigt komplett och i fint skick.Jag har GTA2, komplett med fodral och manual. Intressant, hur mycket tänkte ni er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 (redigerad) Intressant, hur mycket tänkte ni er? Har kollat spelet nu och instruktionsboken/manualen är i nyskick. Inte ett veck på den. Skivan har "normalt slitage". 60:- med porto. Skickar i postens vadderade kuvert och de kostar 25.90:- Verkar det intressant så säg till. =) Jag ändrar mig. 36 kr med porto. Så har jag tagit 10 spänn för spelet Redigerad 15 september, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Intressant, hur mycket tänkte ni er? 60kr inklusive frakt tycker jag verkar lagom. Skickar i vadderat kuvert. Fodralet är i bra skick, inga sprickor och få repor. Stadskarta och instruktionsbok finns med. Skivan är väl "normalsliten", några repor här och där, men ingenting som påverkar spelbarheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 (redigerad) Jag ändrar mig. 36 kr med porto. Så har jag tagit 10 spänn för spelet Taget! Grattis och tack till både dig och mig till den första affären här! Hör av mig på msn när jag har tid. 60kr inklusive frakt tycker jag verkar lagom. Skickar i vadderat kuvert. Fodralet är i bra skick, inga sprickor och få repor. Stadskarta och instruktionsbok finns med. Skivan är väl "normalsliten", några repor här och där, men ingenting som påverkar spelbarheten. Nyskick ska det vá, annars är jag inte mé. Men kanske om jag får för 40 inkl porto? (Sorry, följer bara studentens hederskodex "du skall alltid pruta vid en privat affär" ) Redigerad 15 september, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Ptja, hur mycket är folk villiga att betala för ett Sapphire Radeon x1950Pro 256MB PCI-E? Jag har redan en kompis som ska köpa det, men det kan ju vara intressant att se vad folk vill ge för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Taget! Grattis och tack till både dig och mig till den första affären här! Hör av mig på msn när jag har tid. Nyskick ska det vá, annars är jag inte mé. Men kanske om jag får för 40 inkl porto? (Sorry, följer bara studentens hederskodex "du skall alltid pruta vid en privat affär" ) Du får gta 1 + gta london för 40:- exl. porto på Gnza så 40:- inkl. porto är rimligt. =) Sätt gärna in pengarna på mitt paysonkonto, (använder alltid det när jag gör affärer på Tradera) så skickar jag spelet direkt. Glöm inte skriva in din adress där eller skriv den på msn. Du kan använda dig av payson garanti men det kostar 50:- extra. =( För att bevisa min trovärdighet ber jag dig kolla mina omdömmen på tradera, ( http://www.tradera.com/trader/trader_grade.aspx?ftgnr=460086 )så slipper du oroa dig för att jag skall blåsa dig på 36:- Om du hellre vill använda dig av konto, så går det med bra, har Nordea. Men det tar mycket längre tid och är omständigare. =) Skulle det vara nått fel på spelet (vilket det inte är vad jag vet) så bara kontakta mig så får du pengarna tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Nyskick ska det vá, annars är jag inte mé. Men kanske om jag får för 40 inkl porto? (Sorry, följer bara studentens hederskodex "du skall alltid pruta vid en privat affär" ) Jo visst, det är trots allt ett begagnat spel. EBGames lär inte ge mig mer än 5 kronor för det så. 40kr blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 (redigerad) Köpes, Nintendo 8-bit Spel, tillbehör. Allt av intresse. Redigerad 17 september, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Vara: Yamaha 300 SM snöskoter Varan/varorna återfinns i hedesunda, 4 mil söder om gävle. Pris:högstbjudande. Kan varan/varorna skickas: nej. Pris: Bud. Kontaktas: MSN, PM. Bild kan fixas vid intresse. Snöskotern fungerar förövrigt bra i motorn, men har fått sina skönhetsskador genom åren, men är i ett hyfsat patinerat orginalskick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts