Sammy Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Tjena..har inte Ni märkt att dom kör som idioter på motorvägen!?....de förstör ju hela skit-spelglädjen ! De räcker me att stanna bilen lite så kör dom på som tokar på en, jag är så himla trött på de här. Och en till grej som gör mig arg är att dom där bilarna alltid byter fil, typ varje 8:åtionde minut så byter dom fil ...oså får jag en skråma på min bil när jag ska byta fil....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Erm ok? Bra tråd namn och verkligen intressant tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Orly? Det är det som gör motorvägarna roliga! Ingen bryr sig gasen i botten och hoppas på det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Och en till grej som gör mig arg är att dom där bilarna alltid byter fil, typ varje 8:åtionde minut så byter dom fil ...oså får jag en skråma på min bil när jag ska byta fil....! Att de byter fil var åttionde minut är inte särskilt ofta, eller hur? Så det är väl inget som stör dig då? Lär dig köra (och stava) lilla gubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Skriv hesoyam när du krockat och bilen är som ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 *host* Trainer *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 (redigerad) Holy fuck jesus jävlelberg! Årets tråkigaste tråd for sure Redigerad 14 september, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Heter man Sammy, så får man fan skylla sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 (redigerad) Men egentligen är det nog ganska irriterande när de byter fil, När man skall prova topfarten på något fordon man har moddat är det alltid någon som svänger ut framför en. Eller när jag höll på med en wheelie med en motorcykel ca 100 000 feet var mitt rekord när jag nästan var uppe i mitt rekord så var det en idiot som svängde ut framför mig. Så fick jag börja om.. Well.. Det handlade väl bara om ett tiotal minuter, vad gör det... Redigerad 27 september, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Håller med. Kommer ihåg att jag blev riktigt irreterad över att fordon helt random och utan uppenbar orsak bara bytte fil. Inte nog med att trafiken rör sig alldeles för fort och okontrollerat. Ännu fulare är då man körde sin NRG 500 och en traktorjävel körde nästan ikapp mig. Hur som helst, SA suger inte p.g.a. detta. Dumaste jag hört. Själv går jag efter helheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts