kobbe Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Kom nu bara inte och fråga efter att få en K&S-topic klistrad det första ni gör, för det kommer inte att hända. Jag kan inte se mer än ~20-30 sälj/köp resten av året och det är inget som behöver klister. Ingen kommer sälja något "dyrt", utan det är mestadels spel/kläder som kommer cirkulera och det är inte varje dag man har något att sälja utav det. Klistrad behöver den ju inte vara sålänge man har 1 tråd för sådant. Om det skule gå bra kan ju trådskaparen lägg in säljes och köpes på förstasidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Jag kan inte se mer än ~20-30 sälj/köp resten av året Oj, det var optimistiskt. Själv tippar jag 3-5 genomförda transaktioner, på sin höjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Oj, det var optimistiskt. Själv tippar jag 3-5 genomförda transaktioner, på sin höjd. Inte genomförda såklart. Folk som kommer lista 300 gamla PSX spel dom vill ha sålda som ingen kommer köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Jag börjar faktiskt gilla idén. Främst för att man fortfarande kan kontakta (och hota ) säljaren efteråt ifall något skulle vara trasigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Inte genomförda såklart. Folk som kommer lista 300 gamla PSX spel dom vill ha sålda som ingen kommer köpa. Jaha, ja det låter realistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts