DizzY Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Hej, när ja ska "leta från webben" från spelet så kommer de upp att ja måste lägga in bilderna på www.easportsworld.com och sedan gå in igen genom ps3an och då ska de gå att ladda upp bilden! saken är den nu att jag hittar inte vart fan jag kan lägga in bilder på den sidan ?! någon som kan hjälpa!? SNÄLLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Antagligen måste du registrera dig på easportsworld.com för att kunna ladda upp bilder. tsk tsk tsk, EA Games Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 10 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Antagligen måste du registrera dig på easportsworld.com för att kunna ladda upp bilder. tsk tsk tsk, EA Games jomen saken är den att jag har faktiskt reggat mig på sidan, men jag hittar fan heller vart det är man laddar upp bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Jasså du har reggat dig? Humm, har i all vänlighet letat runt lite på sidan men inte hittat något heller. Kanske ett mail till kundsupport vore något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 11 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Jasså du har reggat dig? Humm, har i all vänlighet letat runt lite på sidan men inte hittat något heller. Kanske ett mail till kundsupport vore något? aja, du tack för hjälpen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 aja, du tack för hjälpen iaf Så lite så Lås tråden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 14 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Så lite så Lås tråden ? jag gav upp hela skiten för jag hitta inte ens var man skicka ett eget mail till dom.. verka iaf va fler som haft problem med detta...aja, lås denna om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts