Vice. Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 (redigerad) Siren: Blood Curse är utvecklat av avhoppare från Silent Hill-spelen. Storyn kretsar kring ett amerikanskt tv-team som kommit för att besöka den lilla staden Hanuda. Här händer ockulta saker var 30:e år enligt en legend och man vill såklart bevisa att det inte stämmer på film. Verkar lovande. Tvärr vet jag inte så mycket mer om spelet, inte ens om det har släpps. Såg inte det när jag kollade spel igår, så jag utgår från att det inte släpps än. Hur som helst, skall kollas upp idag. =) Vad tror ni om spelet? Det har fått fina betyg av kritikerna. Trailer: [youtube-old]fzwfBpqgT0w[/youtube-old] Redigerad 9 september, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Har kollat upp när det släpps. Ett exakt datum är inte satt men i slutet av oktober skall det släppas. Dock finns det redan att ladda ner/köpa via PS3:s network. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Känner mig ganska säker på att jag sett ett sådanthär spel förut med samma namn. Då kunde man tillexempel starta en polisbil så att den lockade till sig zombies man skulle utrota och lite sådantdär, möjligt att detta kan vara en uppföljare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Känner mig ganska säker på att jag sett ett sådanthär spel förut med samma namn. Då kunde man tillexempel starta en polisbil så att den lockade till sig zombies man skulle utrota och lite sådantdär, möjligt att detta kan vara en uppföljare? Tänker du kanske på Forbidden Siren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Tänker du kanske på Forbidden Siren? Möjligen. Siren: Blood curse är Forbidden Siren 3. Det har funnits tillgängligt i en månad nu. Vad jag vet så kommer inte spelet släppas på skiva utan är bara skapat för att laddas ned. Man kan ladda ned hela spelet på en gång eller i omgångar. Spelet kostar 299 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts