PatrickBengtsson Skrivet 11 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2011 gjorde nyss ett paint jobb blev sugen så här är min version http://imageshack.us/photo/my-images/571/post1235202771160012998.png/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PatrickBengtsson Skrivet 11 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2011 (redigerad) Redigerad 11 juni, 2011 av PatrickBengtsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoakimBengtsson Skrivet 11 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2011 (redigerad) Fy fan va härligt! när kommer den släppas!!!?? Redigerad 21 juni, 2011 av JoakimBengtsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 3 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2011 Hej på er. Nu tycker jag att det vore på tiden o lägga upp någe nytt. Jag har gjort färdigt hela inredningen förutom taket. Är det någon som vet vad det är för färg på innertaket av turbo modellerna av 740 -88 förresten?? Bild: Det vankas ingame inom kort........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mozart Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 (redigerad) . Redigerad 6 juli, 2011 av Mozart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mozart Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Hej på er. Nu tycker jag att det vore på tiden o lägga upp någe nytt. Jag har gjort färdigt hela inredningen förutom taket. Är det någon som vet vad det är för färg på innertaket av turbo modellerna av 740 -88 förresten?? Bild: Det vankas ingame inom kort........ Det är väl beige/vit färg? har för mig det, hade det på min om jag inte minns fel innan jag bytte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spagettimos Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Fint flinta! På min (års 85 och resten av alla) ska vara vit / lite beige aktig. Nu får det inte ta lika långt tid till nästa update som till den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PatrickBengtsson Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 (redigerad) mitt nya paint job är här.. min förra va i paint på en laptop så inte så bra så jag tänkte fan skulle gjort en seriöst en jag gjorde den i Photoshop det är ett rally skin http://img197.imageshack.us/img197/4660/volvo740.png Redigerad 7 juli, 2011 av PatrickBengtsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 8 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 (redigerad) Första ingame bilden! Som ni ser så har den en hel del textursfel och dummyfel.. Jag har märkt att man har blivit lite glömsk med tiden hehe Men nu kanske hoppet om att få den färdig ökar lite igen hehe (Y) Redigerad 9 juli, 2011 av Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svippen Skrivet 9 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2011 Fasen vad grymt! Du har ingen möjlighet att få ner han lite på jorden så man får se hur han serut när han är lite sänkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 10 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Nu har jag fixat med alla dummies och någa fler texturer.. men det är lite småfel kvar ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 10 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Nu börjar det likna någonting ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svippen Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 (redigerad) Ett litet tips bara, ifall du missat det av misstag:) Fälgarna ska vara matta, inte blanka:) Grymt btw, med tonade bakrutor!! Edit: Kan man välja till vita blinkers också? Edit2: VArt är skärmblinkerserna? Redigerad 10 juli, 2011 av svippen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PatrickBengtsson Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 Idé: Dimljus som extra? Ser snyggt ut annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoakimBengtsson Skrivet 12 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2011 Fyy fan vad snyggt gjort flinta! måste fan fixa datorn snart och fixa GTA San andreas på den. Men fy fan vad snyggt gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoakimBengtsson Skrivet 22 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2011 När släpps den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eliaayz Skrivet 27 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2011 Kommer bli skitbra men sätt [spec,env:1] på fälgarna center, och på själva "dish"en sätt [spec,env:10] så blir det skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makaronmos Skrivet 30 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2011 Äntligen en redig volvo till gta! När släpps den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2011 Nice work man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts