Audipower Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Kommer denna till IV Flintis? Funderar själv att konvertera min Virage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eliaayz Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Nu måste denna bil bli KLAR! Kan inte vänta längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spagettimos Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Snälla, jag kan inte längre vänta också Du sa förhoppningsvis klar till sommaren, det är sommar nu en bit in på sommaren till o me. Skulle äga ifall den var klar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mozart Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 men nu måste den va klart xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 30 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Hej igen! Jag har fått knäppa arbetstider på jobbet. Och så har jag fixat mig en flickvän o massa grejjer.. Så jag har väldigt väldigt lite tid över till 3d modelering. jag har nog inte gjort någonting på den på minst 2 månader. jag vet att det inte är mycket kvar alls att göra! allt kan bli klart på ett par dagar om jag ger mig fan på att fixa det. Dock kan jag ha lite tid över i mitten av juli fram till början på augusti då mitt jobb stänger för semester. Så har vi tur nu blir bilen klar nu på sommaren. Sen när den är klar vet jag fan inte var jag gör.. Det blir nog inte något mer ifrån mig efter det.. :/ mvh Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 du får ta o göra en till LFS också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peppsy Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 Längtar som fan:P Har väntat i 2 år och så. Fast 2 saker som du glömt, iofs så kommer man inte tänka på det i spelet men gaspedaler och bilbälte:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mozart Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 fan va gött! längtaaaaaarrrr xD synd att du inte kommer göra fler "/ du gör coola bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svippen Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Jag har för mig att min 740 hade 3 ljuddämpare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 29 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 (redigerad) Jag har för mig att min 740 hade 3 ljuddämpare.... Du tänker nog på katalysatorn som sitter närmare motorn.... men den är borttagen Redigerad 29 juli, 2010 av Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peppsy Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Haru någon aning ännu vilken bil du ska ersätta denna med? Förresten, några nya bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 3 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2010 Vem fan spelar GTA SA när detta är klart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2010 Vem fan spelar GTA SA när detta är klart? I will... San Andreas dör inte bara sådär vet du, och även om jag inte spelar så ska jag installera bilen för att kolla hur den blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svippen Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Du tänker nog på katalysatorn som sitter närmare motorn.... men den är borttagen Kom på ja hade ju en B230K så den har 3 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svippen Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 (redigerad) Skulle vart coolt om du gjorde lite styling alternativ också på den t.e.x. Hova lampor bak, vita blinkers, tonade rutor, större avgassystem, och möjligtvis vinklad tacklucka(?) (740 blir så snygga då ). Redigerad 5 september, 2010 av svippen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peppsy Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 När kommer deeen? Vill ha en anledning att spela SA(:MP) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 När kommer deeen? Vill ha en anledning att spela SA(:MP) Har för mig att man inte kunde spela med moddar näar jag spela online i sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peppsy Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 Har för mig att man inte kunde spela med moddar näar jag spela online i sa? Jorå Inga singleplayer mods(t.ex missions), men fordon o cleo mods fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mozart Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 någon update kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spagettimos Skrivet 19 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2010 Kom igen, nu måste ru va klar för i helvete! Den ser så jävla sexi ut, måste ut och böörnas för fasiken! SKYNDA, SKYNDA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts