kungkeno2 Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 bra jobbat!! asså kan du lägga upp lite bilder?? jag e ett STORT FAN av vad du gör!! Jag kan lägga en slant för bilen med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
940-Turbo Skrivet 29 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Trevligt vad är det du har kvar längtar till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 8 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 Endast texturer kvar. motorn är klar, har modellerat en hel framvagn, modellerat skuffen och lite smådetaljer som lister etc utvändigt. Och tyvär har jag inte något internet hemma, får låna dator med lite internet typ nån gång i månaden :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 Endast texturer kvar. motorn är klar, har modellerat en hel framvagn, modellerat skuffen och lite smådetaljer som lister etc utvändigt. Och tyvär har jag inte något internet hemma, får låna dator med lite internet typ nån gång i månaden :'( Sweet! Inte för att jag är en volvo fantast men jag älskar din modellering! Håll arbetet vid liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
940-Turbo Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 (redigerad) blir nog bra hur lång tid tror du det kommer ta inan den är klar Redigerad 24 oktober, 2009 av 940-Turbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Fint bygge Flinta! Alltid härligt att se lite gammel-svenska bilar bli tillverkade i dina verkstäder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 26 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 (redigerad) - Redigerad 16 april, 2012 av Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jespuur Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Haha känner jag dig eller? du säger att du gillar bilarna jag jobbar med i min verkstad jag jobbar lika mycket och lika bra med bilarna i 3d som i verkligheten ^^ och så äger jag 3 gammel volvos xD Tack för att du gillar modellen! får jag bara internet hemma får jag kanske tillbaka suget och jobba fort med 740n igen, jag gillar när jag får kommentarer och har jag inga bilder att lägga upp får jag ju inga kommentarer. tack vara att jag inte har nåt internet!! Jag längtar själv som fan för att få prova modellen i spelet ^^ Kom igen nu flinta!, har haft denna tråden som bokmärke ett bra tag nu och kollat lite då och då. Nu e jag så sugen så jag gjorde ett account och tänkte att jag skulle försöka peppa dig lite!, Det ser grymmt snyggt ut!, go go!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 9 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Har internet en vecka framöver nu, ska överföra lite bilder från min stationära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 10 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Tog lite bilder på framvagnen Kommer fler bilder imorgon kväll. Har fått börja om med vissa grejjer då min orginal fil är borta, som tur var hade man ju backup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 11 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Jahopp då har man dragit bromsrör o lite annat.. men det är mer skit kvar att göra i motorrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
940-Turbo Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 (redigerad) fan vad fint gillar det du gör alså längtar ass mycke tills den är klar Redigerad 18 december, 2009 av 940-Turbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mozart Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 JAAAA!!!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN HAR JAG HITTAT EN 740 TILL GTA!!!! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD SÅ NI FATTAR INTE !!!! ÅÅÅÅÅHH JAG BARA LÄNGTAR TILLS DEN ÄR FÄRDIG:D:D:D:D:D:D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Du börjar bli långsammare än mig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daekol Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Om ett litet tag kommer det väl nåt i stil med: "Tyvärr så har jag valt att lägga 740-projektet på hyllan på obestämd tid". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 24 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 förlåt så in i helvete då att jag är med mina polare i västervik ett tag då. har jag hållt på med modellen i över 1 år tror du väl för tusan inte att jag slutar med den? ursäkta uttrycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 27 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 1 år är inget, hålt på över 2 år nu med min Aston. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mozart Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 förlåt så in i helvete då att jag är med mina polare i västervik ett tag då. har jag hållt på med modellen i över 1 år tror du väl för tusan inte att jag slutar med den? ursäkta uttrycket. det kan ju inte va så mycket kvar på den att göra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mavtias Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Ser verkligen fram emot att denna bil blir släppt Ni får faktiskt vara tålmodiga, eller göra bilen själva. Jag kan inte göra models själv, så jag kommer inte att klaga på att det tar sin tid. Att han har hållit på så pass lång tid tyder bara på att han lägger ner mycket arbete på detaljer. Fråga till skaparen; Har du tänkt att göra en skin-template som vi som enbart gör skins kan leka med? Något ungefärligt release-datum/månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Jag brukar aldrig kolla in i Moddingforumet, men av nån anledning fastnade jag för den här tråden som bumpats jättemånga gånger och Flinta, nästa gång jag ser en ny post i den här tråden klickar jag verkligen inte av den som "mark as read". Kämpa på! Det ser sanslöst bra ut redan vid de första bilderna! Du säger att du äger flera bilar, betyder det att du redan gått ut gymnasiet? Annars har du ett helt solklart MVG i AutoCAD redan innan du lämnat in första uppgiften. Keep up the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts