Flinta Skrivet 12 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Vore ju ett stort plus om du kunde göra den med ett addon kit också. Det tänkte jag ut för länge sedan man ska kunna köpa add-on och nåt annat kit (troligtvis från plastoson) i WAA Hittade lite bilder på underrede till 740 igår, men lite mer skulle ju inte skada.... så släng opp lite bilder vettja Idag ska jag börja jobba lite smått med underredet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 7 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Det går bra det går iaf framåt som du kanske ser här.. ^^ ska försöka göra det så detaljerat som bara möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Säxigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Det är ju på gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 7 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Jo visst är det Har pillat lite med add-on fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thamie Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Faan vilken skillnad det var från ascendence Här var det mycket mer progress höhö ^^ Keep up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 hehe, jepp Ny uppdatering!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
woodymud Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Grymt arbete där. Väntar med spänning på den färdiga bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thamie Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Fyfaan vad nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 4 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Får tacka så mycket! Har nästan gjort färdigt underredet nu.. synd att jag förlorar mycket tid då med denna bil, jag har lite annat för mig nu.. skolan.. jobb.. flytt.. aja jag har även börjat lite smått på motorrummet också O så har jag en fråga till er, vad ska jag slänga i för motor i den tycker ni? 8V volvo turbo motor eller 16V volvo turbo motor? eller ska jag kanske göra 2 versioner i samma release så man får välja vilken motor man vill ha i?? jag vill få lite förslag nu så skriv!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 (redigerad) Får tacka så mycket! Har nästan gjort färdigt underredet nu.. synd att jag förlorar mycket tid då med denna bil, jag har lite annat för mig nu.. skolan.. jobb.. flytt.. aja jag har även börjat lite smått på motorrummet också O så har jag en fråga till er, vad ska jag slänga i för motor i den tycker ni? 8V volvo turbo motor eller 16V volvo turbo motor? eller ska jag kanske göra 2 versioner i samma release så man får välja vilken motor man vill ha i?? jag vill få lite förslag nu så skriv!!! Fan vad snyggt! Tummen upp!! Själv så tycker jag att du ska ha en gammal B230 motor i, så det blir lite klass på bilen Redigerad 4 februari, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 (redigerad) Får tacka så mycket! Har nästan gjort färdigt underredet nu.. synd att jag förlorar mycket tid då med denna bil, jag har lite annat för mig nu.. skolan.. jobb.. flytt.. aja jag har även börjat lite smått på motorrummet också O så har jag en fråga till er, vad ska jag slänga i för motor i den tycker ni? 8V volvo turbo motor eller 16V volvo turbo motor? eller ska jag kanske göra 2 versioner i samma release så man får välja vilken motor man vill ha i?? jag vill få lite förslag nu så skriv!!! Ser bra ut som fan Flinta. I med en 350, TH700 låda och på med en Dana 60 bakaxel, det blir fint det. EDIT; Bakaxeln var ett skämt, dock. Redigerad 4 februari, 2009 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Skulle bli tungt för volvon irl om den hade en TH700 låda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 (redigerad) Ett litet tips Gör en rad 6-a också. vipps så har du en 760 av samma bil också ^^ Ser fortfarande väldigt fram emot den. Keep up the good work! Redigerad 7 februari, 2009 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 (redigerad) Ett litet tips Gör en rad 6-a också. vipps så har du en 760 av samma bil också ^^ Ser fortfarande väldigt fram emot den. Keep up the good work! HAN MÅSTE HA 760 EMBLEMET OCKSÅ!!!!!!!11111 Det skulle vara ballt om du gjorde den till en polisbil också. Redigerad 7 februari, 2009 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 HAN MÅSTE HA 760 EMBLEMET OCKSÅ!!!!!!!11111 Det skulle vara ballt om du gjorde den till en polisbil också. BWhaha årets skämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KennethL Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 (redigerad) O så har jag en fråga till er, vad ska jag slänga i för motor i den tycker ni? 8V volvo turbo motor eller 16V volvo turbo motor? eller ska jag kanske göra 2 versioner i samma release så man får välja vilken motor man vill ha i?? Ja alltså, det beror vell på lite grann hur man tycker och tänker. I Sverige lanserades 740 Turbo bara med 8v (B230) medans den fanns med 16v och turbo i Italien. (B234) Vill du göra den så realistisk som möjligt, bygg den med en 8v men vill du ha stil så gör en 16v och häng för guds skull inte in nå delar från en gammal pilsnerhink (Jänkar bil) Vill du ha en bild på hur motor utrymmet ser ut med en 16v turbo så kan du PM:a mig så skickar jag den till dig från vårat senaste bygge. Sen kanske det här är lite överklass, men jag minns på den tiden jag brukade spela San Andreas så hade jag moddat ljud också. Det var till en M3 E30 turbo, så skönt med lite turbo sång och dump ventil men det blir vell lite väl mycket jobb för dig antar jag? Ingen aning om hur man går till väga för att fixa sådant. Aja, det var min åsikt iaf. =) Redigerad 11 februari, 2009 av KennethL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kjelleberg Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Det låter ju konstigt, men den hade varit ganska cool som polisbil.......Bara lägg till en rail med två saftblandare på: Också gör den med den klassiska gammla blå och vita färgen...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 25 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Jag har valt att göra en 8V & 16V turbo motor så jag började med en kompis modellera 16V turbo motorn. Här är vad som har gjorts än så länge: dock är det en hel del kvar att göra men en bra start... kan väl hända att man får göra om vissa saker också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts